درّی: انتظار داریم مدیران مدارس مسئول کمیته بازگشایی پروژه مهر باشند

تهران (پانا) - جلسه اعضای دبیرخانه پروژه مهر 98  اداره کل آموزش و پروش شهر تهران با حضور مسئولان کارگروه های متناظر در منطقه دو  برگزار شد.

کد مطلب: ۹۲۶۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
درّی: انتظار داریم مدیران مدارس مسئول کمیته بازگشایی پروژه مهر باشند

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، درّی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران هدف از پروژه مهر را آماده سازی مدارس و ادارات برای استقبال از سال تحصیلی آینده و شناسایی مشکلات و تنگناها و همکاری و همدلی جهت اتخاذ تصمیمات موثربرای مرتفع کردن اموردانست.

مسئول دبیرخانه پروژه مهر شهر تهران گفت: امسال پروژه مهر عطر و بوی خاصی در شهر تهران دارد و امیدورام با مدیریت زمان بتوانیم مهر ماه سال جاری را درمناطق پربار برگزار نمائیم. وی افزود: صدور ابلاغ مدیران مدارس به عنوان مسئول کمیته بازگشایی پروژه مهر مدرسه و ارسال شرح وظایف جهت انجام خود ارزیابی های اولیه در واحدهای آموزشی بر اساس نمونه برگ های ارایه شده مورد انتظار می باشد.

در ادامه درّی اظهار داشت: تعمییر و بهسازی وسایل مدارس کار خوبی است و آموزش متناسب با تولید هزینه ها را کم می نماید.

همچنین در ابتدای جلسه میرشفیعی، مدیر آموز و پرورش منطقه دو ضمن خیر مقدم به اعضای کار گروه ها، گفت: خرداد، ماه خوبی داشتیم و امتحانات نهایی و داخلی با یک رویه مناسب برگزار گردید و روند هدایت تحصیلی پایه نهم نیز در منطقه به درستی انجام شد. وی افزود: با همکاری شورای معاونین و اعضای کار گروه ها انشالله مهر ماه خوبی خواهیم داشت و درخواست مدارس در زمینه تعمیرات و تجهیزات در حال بررسی و همکاران در حال انجام امورات می باشند و قصد داریم مدارس برتر را در پروژه مهر 98 انتخاب نمائیم.

درادامه جلسه اصفهانی، معاون آموزش متوسطه منطقه و دبیر ستاد به تبیین فعالیت های انجام شده در کارگروه ها و مدارس پرداخت. این فعالیت ها عبارتند از: تشکیل شورای پروژه مهر در مدارس، آسیب شناسی پروژه مهر 97 در مدارس، صدور ابلاغ اعضای پروژه مهر، حذف کاغذ به دلیل صرفه جویی از پروژه مهر 98 و جایگزین نمودن ذخیره اطلاعات در سیستم هوشمند مدارس و تعمیر وسایل اسقاطی مدارس جهت بازگرداندن کالاهای غیر مصرفی به چرخه استفاده بهینه در مدارس عنوان نمود.

در پایان اعضای کارگروه منطقه نظرات خود و مسائل پیش رو اجرای پروژه مهر را مطرح نمودند و اعضای کارگروه های پنج گانه پروژه مهر اداره کل ضمن بررسی فعالیت های انجام شده به تبادل نظر با همکاران منطقه و ارایه راهکار برای مسایل مطرح شده پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار