لیک برتر بسکتبال؛

جدال سرمربیان تیم ملی به سود مهرام به پایان رسید

تهران (پانا) - جدال سرمربیان سابق و کنونی تیم ملی بسکتبال ایران به سود مصطفی هاشمی و مهرام به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۲۳۰۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
جدال سرمربیان تیم ملی به سود مهرام به پایان رسید

به گزارش ایرنا، در مهم ترین دیدار هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال، امروز جمعه ۲۱ آبان دو تیم مدعی شیمیدر قم و مهرام تهران در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۶۹ بر ۷۱ به سود مهرام به پایان رسید.

در این بازی که از گروه ب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال دنبال شد دو تیم رقابت نزدیک و تماشایی را به نمایش گذاشتند و در پایان این مهرام و مصطفی هاشمی بود که موفق شدند برنده این دیدار شوند.

شاگردان شاهین طبع هر چند اختلاف به وجود آمده را کاهش دادند اما در نهایت و در وقت های اضافه اول با اختلاف ۲ امتیاز نتیجه را واگذار کردند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۶۹ بر ۷۱ به سود مهرام به پایان برسد.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه الف، شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با هم رقابت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار