افتتاح آزمایشگاه مرکزی پژوهش‌سرای دکتر قریب در شهرستان پردیس

پردیس (پانا) - آزمایشگاه مرکزی پژوهش سرای دکتر قریب در شهرستان پردیس افتتاح شد، در این مراسم از مسئولان و دست اندرکاران این اقدام، همچنین دانش‌آموزان برگزیده استانی مسابقات آزمایشگاهی و ایده‌های برتر تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح آزمایشگاه مرکزی پژوهش‌سرای دکتر قریب در شهرستان پردیس

این مراسم با حضور مصطفی حسنوند، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان‌ پردیس، حسن شریفی پور، معاون‌ آموزش، اصغر رهنما، کارشناس ارزیابی‌عملکرد و سید حسین موسوی، کارشناس گروه‌های آموزشی و جمعی از مدیران و دبیران درس آزمایشگاه علوم‌تجربی منطقه برگزار شد.

در این مراسم از علی بخشی که در تجهیز و بهسازی آزمایشگاه مرکزی نقش عمده‌ای داشت، همچنین از زحمات، مسعود بوستانی مدیر پژوهش سرای دکتر قریب و طاهره پورصفر، سرگروه درس آزمایشگاه علوم‌تجربی تقدیر شد.

در ادامه نیز از دانش‌آموزان برگزیده استانی مسابقات آزمایشگاهی و ایده‌های برتر تقدیر شد.

از جمله دانش‌آموزان برگزیده استانی که از آنها تقدیر شد، الهه مرتضوی زاده گ، رتبه‌سوم استان در جشنواره ایده‌پردازی از دبیرستان دکتر نویدی و عرفان آذرافشار، عرشیا جعفری، امیرمهدی مشکانی، رتبه‌دوم استان در نوزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی گرایش نرم افزارهای کاربردی از دبیرستان البرز بودند.

همچنین مبینا سادات رضایی، نیوشا شهرابی فراهانی نیز به مرحله کشوری مسابقات آزمایشگاهی گرایش نرم افزار کاربردی از دبیرستان شمس تبریزی راه یافتند.

خبرنگار: سیمین رهبریان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار