پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار می‌کند

کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کارهای خانگی

تهران (پانا) - اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس، کارگاه آموزشی «نوآوری در کسب و کارهای خانگی» را 27 آبان ماه برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۹۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی نوآوری در کسب و کارهای خانگی

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این کارگاه آموزشی با همکاری موسسه «پویش هم‌افزایی ژینو» به عنوان کارگزار، 27 آبان ماه از ساعت 14:00 الی 17:00 برگزار می‌شود.

«سخنرانی در مورد کسب و کارهای خانگی: اهمیت، مزایا، فرصت ها و شیوه راه اندازی کسب و کار خانگی»، «بررسی تجارب موفق کسب و کار خانگی دانشجویی» و « بررسی تجربه موفق کارآفرینی خانگی زنان» از محورهای آموزشی این کارگاه آموزشی هستند.«میثم مدرسی» استاد مشاور انجمن علمی کارآفرینی و مسئول برگزاری برنامه های کارآفرینی دانشگاه سمنان؛ مدیر عامل و رئیس هیات موسس سازمان مردم نهاد پند؛ مدیر گروه دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اداری؛ استاد مبانی کارآفرینی، کسب و کار در خانه، کسب و کار در بخش خدمات، محیط کسب و کار در ایران، کسب و کار روستایی، مهارت های کارآفرینی، طراحی و تدوین طرح کسب و کار، کارآفرینی سازمانی و اجتماعی و ... در مقطع کارشناسی دانشگاه سمنان؛ استاد تئوری های کارآفرینی، تشخیص فرصت های کارآفرینی، طرح کسب و کار، الگوهای تصمیم گیری کارآفرینان، مدیریت کسب و کارهای کوچک، تحلیل محیط کسب و کار، ایجاد کسب و کار و ... در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان؛ استاد مبانی کارآفرینی مبانی کارآفرینی دانشگاه تهران،پردیس دانشکده هنرهای زیبا تدریس این کارگاه را برعهده دارد.حضور در این کارگاه آموزشی رایگان است و متقاضیان شرکت در آن، می‌توانند از طریق آدرس https://www.co-up.org/n-m-kh برای ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره تلفن 09195919340 با کارگزار برگزاری رویداد (موسسه پویش هم‌افزایی ژینو) تماس بگیرند. لازم به ذکر است مهلت و ظرفیت ثبت‌نام محدود است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار