مرسلپور: مردم انتظار دارند میزان سرقت در جامعه نزدیک به صفر باشد

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از معرفی مدیران سهل‌انگار در نگهداشت اموال عمومی به دستگاه قضایی خبر داد و تاکید کردمردم انتظار دارند میزان سرقت در جامعه نزدیک به صفر باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مرسلپور: مردم انتظار دارند میزان سرقت در جامعه نزدیک به صفر باشد

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در ششمین جلسه کمیسیون پیشگیری و مقابله با سرقت ضمن اشاره به آمار سرقت از اماکن و ساختمان‏های دولتی در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: ضروری است مدیران کلیه ادارات نسبت به رعایت کامل نکات حفاظتی ساختمان‏‌های خود اهتمام داشته و هر چه سریعتر آسیب‌پذیری آنها را کاهش دهند.

رئیس شورای تأمین شهرستان اسلامشهر، با بیان اینکه مردم انتظار دارند میزان سرقت در جامعه ما نزدیک به صفر باشد، افزود: هر آنچه مردم انتظار دارند باید سرلوحه‏ کارها و فعالیت‏‌های ما قرار گیرد و مدیران ادارات شهرستان باید با تلاش جمعی در راستای تأمین خواسته‏‌های شهروندان و کاهش سرقت در جامعه حرکت کنند و مدیران سهل‌انگار در نگهداشت اموال عمومی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

مرسلپور خاطرنشان کرد: دستورالعمل ابلاغی شورای امنیت کشور در خصوص وظایف هر یک از دستگاه‏‌ها در موضوع سرقت، به ادارات و نهادها به صورت کتبی ابلاغ می‌شود و مرتب نحوه اجرای آن بررسی و نظارت خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید اماکن مستعد سرقت شناسایی و برنامه‌ریزی جهت کاهش احتمال سرقت از جمله اصلاح هندسی و عمرانی، وضعیت روشنایی و ... صورت پذیرد.

مرسلپور بیان کرد: بعد از انجام هماهنگی‏‌های قضایی و انتظامی، شهرداری‏‌ها نسبت به تخریب اماکن متروکه که اغلب محل تجمع معتادان متجاهر و سارقان است، اقدام کنند.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار