بی احترامی به هیچ ارباب رجوعی در ادارات پذیرفتنی نیست

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت در شرایطی که مردم پایبندی خود به نظام اسلامی و ولایت فقیه را با مقاومت و ایستادگی در برابر تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی نشان دادند، رفتار اداری مدیران نیز باید متناسب با این روحیه ستودنی مردم باشد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بی احترامی به هیچ ارباب رجوعی در ادارات پذیرفتنی نیست

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه مشترک ستاد اقتصاد مقاومتی و تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: همه مدیران شهرستان باید تلاش کنند تا رضایت نسبی مردم از خدمات ادارات و دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در ادارات و ضرورت پاسخگویی مناسب و سریع به مراجعات مردم، تولید کنندگان و صنعتگران و... در دستگاه‌های مختلف اداری و اجرایی و خدماتی افزود: حتی اگر درخواست شهروندی با قانون مغایرت دارد باید در کمال احترام با او برخورد داشت. بی احترامی به هیچ ارباب رجوعی در ادارات پذیرفتنی نیست و مسئولان ادارات باید در این زمینه پاسخگو باشند.

فرماندار اسلامشهر نداشتن نگاه بین بخشی را یکی از آفات مدیریت دانست و ادامه داد: هرگاه دستگاه‌های مختلف با تعامل و همراهی امورات مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کردند نتایج قابل توجهی حاصل شد.

وی به عدم صدور اسناد مالکیت برخی واحدهای مسکونی احداث شده توسط دستگاه‌های دولتی و بلاتکلیفی 9 ساله مالکان این واحدها در اسلامشهر اشاره کرد و گفت: البته در بخشی شاهد بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته رئیس سابق دادگستری اسلامشهر و رئیس فعلی اداره ثبت اسناد شهرستان و حمایت‌های شریفیان نماینده مردم تهران،اسلامشهر، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی صدور این اسناد مالکیت از خردادماه آغاز شد و تاکنون 2 هزار و 400 سند مالکیت نیز صادر شده است.

خبرنگار:حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار