مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

منابع انسانی سرمایه واقعی هر کشور است

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت منابع انسانی ، خیرین مدرسه ساز را سازندگان برج‌های عاطفه دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۹۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
منابع انسانی سرمایه واقعی هر کشور است

جعفر پاشایی در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: خیرین مدرسه ساز شب و روز خود را برای خنده و به دست آوردن دل دانش آموزان نشناختند و هر نقطه ای از استان بیش از دولت برای کار مدرسه سازی در این استان اقدام کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در ادامه بیان کرد: نظام تعلیم و تربیت برخوردار از توجه‌ تحسین برانگیز خیران عزیز است، زندگی فرزندان ما امروز به دست خیران ساخته می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: مدرسه جایگاه تعلیم و تربیت است باید بدانیم کاری که خیران انجام می دهند کار سخت تری است، تربیت در منزلی به نام مدرسه اتفاق می افتاد.

پاشایی خاطر نشان کرد: احسان و نیکی کردن بسیار زیبا است، داشته ی ما داده‌ی ما است همچنین منابع انسانی سرمایه واقعی هر کشور به شمار می‌رود هر کسی که به این موضوع توجه نکند هیچ گونه فایده ای نخواهد دید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خیرین مدرسه‌ساز را سازندگان برج‌های عاطفه و امید دانست و اظهار کرد: درس خواندن در مدرسه هایی که به دست خیرین بنا شده اند، لذت دیگری دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار