حسین عبدی در گفت‌وگو با پانا:

با یک باخت نباید پرسپولیس را قضاوت کنیم؛ بازی تازه شروع شده است

با تغییر ترکیب مقابل گل‌گهر می‌توانیم پیروز شویم

تهران (پانا) - کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است پرسپولیس همچنان مدعی قهرمانی در لیگ برتر است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
با یک باخت نباید پرسپولیس را قضاوت کنیم؛ بازی تازه شروع شده است

حسین عبدی در گفت‌وگو با پانا، درباره شرایط پرسپولیس در لیگ برتر امسال گفت: «متاسفانه پرسپولیس در بازی آخر خود مقابل آلومینیوم اراک نمایش ضعیفی ارائه داد و شکست خورد. مشکلات فنی تیم در این بازی به خوبی محسوس بود. در نیمه اول مقابل آلومینیوم تیم اصلا شرایط خوبی نداشت و در نیمه دوم هم کادر فنی قصد داشت با تعویض‌هایی که انجام می‌دهد شرایط را بهتر کند اما پس از دریافت گل، انگار تیم برنامه‌ای نداشت و در نهایت تیم در این بازی بازنده میدان شد.»

وی با بیان اینکه پرسپولیس حتی فکرش را هم نمی‌کرد در این دیدار گل بخورد، اظهار کرد: «به نظرم همه برنامه‌ریزی‌های کادر فنی تغییر کرد؛ تیم حتی فکرش را هم نمی‌کرد مقابل آلومینیوم اراک گل بخورد و وقتی این اتفاق افتاد تمام برنامه‌ریزی‌ آنها بهم خورد. به نظرم اصلی‌ترین دلیل باخت پرسپولیس این بود که حریفش را دست کم گرفت و از همین موضوع هم ضربه خورد. وقتی تیم در چندین مسابقه پیروز می‌شود، خود به خود نواقص و ضعف‌هایش پنهان می‌ماند و در شکست‌ها این نواقص بیشتر خودشان را نشان می‌دهند.»

پیشکسوت پرسپولیس در مورد خط دفاعی و‌ حمله پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: «پرسپولیس از سه بازی که در لیگ امسال داشته چندین گل دریافت کرده و همین موضوع یک زنگ خطر محسوب می‌شود؛ تیمی که در گذشته به سختی دروازه‌اش باز می‌شده الان شرایط به گونه‌ای شده که به راحتی گل می‌خورد. در چنین وضعیتی قطعا انتظار از خط دفاعی، حمله و دروازه‌بان پرسپولیس بیشتر اشت. ساده گل خوردن نباید برای پرسپولیس اتفاق بیافتد و به یک معظل تبدیل شود و باید روی این موضوع کار شود تا آن را حل کنند.»

عبدی با بیان اینکه نباید این شکست را بزرگ کنیم و موضوع نگران‌کننده‌ای برای پرسپولیس باشد، عنوان کرد: «به نظرم نباید این طور فکر کنیم که پرسپولیس با یک باخت، دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و از هدفش دور شده است. به نظر من بازی برای پرسپولیس تازه شروع شده و نباید با یک شکست همه چیز را تمام شده بدانیم. نیاز است که الان همه از پرسپولیس حمایت کنند. مسابقات لیگ ۳۰ بازی دیگر دارد و نباید با یک شکست هواداران از پرسپولیس ناامید شوند. به اعتقاد من کادر فنی باید با مشورت با افراد کاربلد و حرفه‌ای، فشار روانی روی تیم را کاهش دهد و برای مشکلاتی که بر سر راه پرسپولیس به وجود آمده راه‌حل منطقی پیدا کنند. آن وقت تیم راه خروج از این شرایط را پیدا خواهد کرد.»

عبدی در پاسخ به این سوال که ضعف پرسپولیس را در چه مواردی می‌بیند، عنوان کرد: «من فکر می‌کنم ضعف پرسپولیس این است که در خط میانی یک مقدار سرعت عکس‌العمل و انتقال توپ هافبک‌ها کم است و شاید همین موضوع باعث شد که حریفان با آنالیز پرسپولیس روی این منطقه فشار بیاورند و در بازی‌سازی پرسپولیس اختلال ایجاد و در قطع توپ موفق‌تر از پرسپولیس عمل کنند. با این حال اعضای کادر فنی براساس شناختی که دارند نیروهای خود را در ترکیب زمین می‌چینند. امیدوارم این موضوع حل شود.»

وی همچنین به بازی روز شنبه پرسپولیس برابر گل‌گهر اشاره کرد و گفت: «بازی سختی پیش‌رو است. گل‌گهر از تیم‌های مدعی است که تا به اینجای کار عملکرد خوبی داشته است اما معتقدم پرسپولیس با یک ریکا‌وری و همین طور تغییر در نوع تغییر و ترکیب دوباره احیا خواهد شد. قطعا پرسپولیس با پیروزی‌هایی که در آینده به دست می‌آورد این شکست را جبران خواهد کرد و برای کسب ششمین قهرمانی خیز برمی‌دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار