عبدی:

در مورد مسائل پیش آمده برای مهدوی‌کیا نباید چکشی عمل شود

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس ابزار امیدواری کرد سوء تعبیر به وجود آمده برای مهدی مهدوی‌کیا که از سرمایه‌های ورزش و فوتبال ما محسوب می‌شود، برطرف شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد
در مورد مسائل پیش آمده برای مهدوی‌کیا نباید چکشی عمل شود

به گزارش برنا، حسین عبدی با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار داشت: خوشحالم که پرسپولیس موفق شد هر سه امتیاز این بازی را به اندوخته های قبلی خود اضافه کرده و به تلاش خود در جمع مدعیان ادامه دهد و این مهم ترین قسمت بازی برای پرسپولیس محسوب می شد.

وی افزود: در این بازی تیم پرسپولیس رقابت تنگاتنگی در طول 90 دقیقه برابر حریفش داشت و در طول بازی بیشتر شاهد این موضوع بودیم که توپ در میانه میدان برای دو تیم در جریان بود و اتفاقات زیادی روی دو دروازه ایجاد نشد. در این بازی که بازی اشتباهات و اتفاقات بود با اشتباهی که دروازه بان ذوب آهن مرتکب شد، دروازه باز و زمینه ساز پیروزی پرسپولیس شد و از این اتفاقات خوشحال هستیم اما باید به این نکته اشاره کنم که پرسپولیس در این دیدار از چیزی که ما از قرمزپوشان انتظار داشتیم، فاصله داشت.

پیشکسوت سرخ‌ها در پاسخ به این سوال که بازی تدافعی و بسته حریف چقدر باعث برهم خوردن برنامه‌های پرسپولیس شد، گفت: سال هاست که همه تیم ها برابر پرسپولیس از حربه بازی بسته بهره می گیرند و این مساله مربوط به بازی های این فصل نمی شود. پرسپولیس باید ضدتاکتیک این نوع فوتبال را برابر حریفانش به نمایش بگذارد و با فشار خود به هیچ تیمی اجازه ندهد که به این شکل در طول 90 دقیقه ادامه بدهد. قدرت تهاجمی پرسپولیس و ایجاد موقعیت روی دروازه حریفانش باید آن قدر زیاد باشد که بازی حریف را تحت تاثیر قرار داده و در طول بازی مشکلی برای اجرای مناسب و مقتدرانه برنامه هایش را نداشته باشد. در این بین رسیدن به گل اول در دقایق ابتدایی بازی ها می تواند روند بازی و شرایط برنامه های حریفان را عوض کند تا در این بین پرسپولیس مشکلی برای گره خوردن بازی هایش نداشته باشد.

عبدی در ادامه افزود: اعضای کادر فنی بهترین کسانی هستند که می توانند در این مورد توضیح دهند چرا که ما از بیرون جریان 90 دقیقه بازی ها را می بینیم و از تمرینات، برنامه ها و شرایط خاص بازیکنان در فاصله بین بازی ها اطلاعات کاملی نداریم و به طور حتم نمی توانیم در مورد شرایط بازی ها و وضعیت فنی پرسپولیس برای برون رفت از شرایطی که بازی های تیم گره می خورد صحبتی داشته باشیم. در این میان کار سخت برعهده کادر فنی است تا تیم را با بهترین شرایط آماده بازی ها کند.

مربی اسبق پرسپولیس شرایط فعلی را برای پرسپولیس مقطعی دانسته و تصریح کرد: پرسپولیس هنوز هم یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در فصل جاری است، این دوران برای پرسپولیس دوران گذار محسوب می شود و تیم می تواند با اجرای مناسب برنامه های تاکتیکی متناسب با هر دیدار و هر حریف با کسب امتیازات کامل بازی های بعدی، به نقطه اوج برسد. در حال حاضر فاصله امتیازات در جدول به گونه ای است که می توان فاصله ایجاد شده تا صدر را جبران کرد. پرسپولیس همیشه مدعی بوده و همچنان هم مدعی قهرمانی در لیگ خواهد بود و شرایط فعلی تیم شرایط حادی نیست که قابل جبران نباشد، به شرط آن که پرسپولیس هرچه سریع تر نقاط ضعف خود را بهبود ببخشد.

هافبک پیشین پرسپولیس اشاره‌ای به بازی مهم پرسپولیس برابر سپاهان داشت و در خصوص این دیدار به خبرنگار برنا گفت: سپاهان تیم خوب و پرمهره ای است و نفرات خوبی را در اختیار دارد که تقابل این تیم برابر پرسپولیس می تواند بازی جذابی را رقم بزند. این تیم در حالی برابر پرسپولیس به میدان می رود که دو بازی اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته و امیدوارم مقابل پرسپولیس سومین شکست دیگری را شاهد باشیم و پرسپولیس بتواند با ارائه نمایش مطلوب و بدون اشتباه با امتیازات کامل این بازی را پشت سر گذاشته و برد 6 امتیازی را کسب کند.

عبدی اشاره‌ای به چالش به وجود آمده برای مهدوی‌کیا و انتقاداتی که علیه ستاره تکرارنشدنی فوتبال صورت گرفته داشت و عنوان کرد: مهدوی کیا جزو اسطوره ها محسوب می شود که در دنیای فوتبال او را می شناسند. بازیکنان و اشخاصی که در زمینه های خاص فرقی نمی کند در چه موضوعی شاخص شده اند را حفظ کنیم نه این که موجبات دلزدگی را فراهم آوریم و خدای ناکرده باعث دلگیری شان شویم تا مسائل دیگری رخ بدهد. باید با دید مثبت به قضایا نگاه شود. اگر اتفاق یا سوء تعبیری و یا سوء تفاهمی هم وجود دارد، آن را رفع کرد نه این که چکشی عمل کنیم و کاری انجام دهیم که به ضررمان تمام شود. در حال حاضر جاذبه مان در کشور باید بیشتر از دافعه باشد و باید این مساله که برای مهدی رخ داده به درستی مدیریت شود و مشکل خاصی هم برای ستاره پرهوادار فوتبال ایران پیش نیاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار