شهردار قزوین:

ظرفیت سپاه برای توسعه و آبادانی شهر به کار گرفته می‌شود

قزوین(پانا)-شهردار قزوین گفت از ظرفیت سپاه در عرصه‌های مختلف جهت توسعه و آبادانی شهر به نحو مطلوب استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت سپاه برای توسعه و آبادانی شهر به کار گرفته می‌شود

سردار مهدی صباغ روز شنبه در دیدار فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اظهار داشت: سپاه به پاس تبعیت از ولایت فقیه به هر عرصه ای وارد شده، خدمتی ارائه کرده و این تبعیت از ولایت در عرصه جهاد هشت ساله دوران دفاع مقدس مشهود است.

وی افزود: امروز به برکت وجود سپاه در کشور، موفق به پرتاب ماهواره به مدار و دستیابی به فناوری ساخت هواپیما و موشک شده ایم و امنیت پایدار، اقتدار ملی و موفقیت های دیگری در عرصه های صادرات و واردات به دست آمده است.

شهردار قزوین اضافه کرد: امروز سپاه یکی از محورهای اقتدار نظام بوده و اندیشه امامین انقلاب و امتداد عاشورا است.

صباغ با اشاره به نقش مسوولان در امیدآفرینی در جامعه، گفت: هرگونه رفتار مسوولان می تواند موجب ایجاد امید یا ناامیدی در جامعه باشد و باید مسوولان با مسوولیت پذیری و اقدام به موقع در حوزه فعالیت خود، اعتماد سازی کنند.

وی با بیان اینکه باید با وحدت و کمک به یکدیگر قزوین را به شهری سرآمد در سراسر کشور تبدیل کنیم، افزود:سپاه و بسیج در عرصه های مختلف خدمات رسانی مانند سیل و زلزله، آتش به اختیار در صحنه حضور داشتند و این از اخلاص بسیج است و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

شهردار قزوین اضافه کرد: سپاه عزت و آبرو و ستون نظام است و می توان از ظرفیت سپاه در عرصه های مختلف جهت توسعه و آبادانی شهر استفاده کرد.

صباغی اظهار داشت: برنامه های شهرداری قزوین با محوریت مسجد اجرا خواهد شد همچنان که در گذشته تمام امور اجتماعی با محوریت مسجد انجام می شد و مشکلات بسیاری در این فضای دینی برطرف می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار