مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۵:

در بازگشایی مدارس، اولویت سلامت دانش‌آموزان است

تهران(پانا) - مدیرآموزش و پرورش منطقه ۱۵ تاکید کرد حتی هنگام بازگشایی مدارس، اولویت سلامت دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۲۲۶۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
در بازگشایی مدارس، اولویت سلامت دانش‌آموزان است

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۱۵، جلسه مدیران مدارس متوسطه اول و دوم عصر امروز با حضور سعید شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش، معاونین منطقه و مدیران مدارس متوسطه، با موضوع آغاز سال تحصیلی، الگوهای آموزشی و تربیتی و امور جاری، با رعایت پروتکل های بهداشتی در دو گروه ، در سالن شهید صالحی برگزار شد.

سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از زحمات مدیران، خیرمقدم به مدیران جدید الانتصاب، گرامیداشت یاد و خاطره مدیرانی که آسمانی شدند و تاکید بر مطالعه و کتابخوانی و معرفی کتاب اصول شهروندی و با اشاره به معایب و مزایای بیماری کرونا اظهار کرد: بیماری کرونا دستاوردهای خوبی برای آموزش و پرورش به ارمغان آورد.
وی در ادامه ضمن تاکید بر نقش کلیدی خانواده ها در امر آموزش دانش آموزان گفت: ما در کنار آموزش حضوری، آموزش آنلاین و مجازی را خواهیم داشت که لازم است آموزش مجازی در زمان کوتاه، کنترل شده و متناسب با سن و جنسیت دانش آموزان باشد.
شهریاری خاطر نشان کرد: در بازگشایی مدارس اولویت ما سلامت دانش آموزان است و ما باید با آموزش همزیستی با کرونا و خود مراقتبی به دانش آموزان، زمینه بازگشایی تدریجی مدارس با رویکرد حفظ سلامت دانش آموزان و ارائه آموزش‌های ترکیبی را آماده کنیم.
در این جلسه طاهری؛ معاون پشتیبانی و اداری ضمن خیرمقدم به مدعوین و تاکید بر ارسال ارزشیابی در اسرع وقت، درخصوص فرایند دریافت چک صیادی، گرفتن کد اختصاری و کد رهگیری برای حفظ دستگاه پز مدرسه، ارسال دفاتر مالی، تایید ثبت سفارش کتب درسی، سرویس دانش آموزی، بیمه حوادث و ساختمان، کارت دیجیتال واکسیناسیون و تشکیل جلسات محدوده ای مدارس و تکمیل فرم حذف و برقراری حقوق به نکات مهمی اشاره کرد.
در ادامه خواجه زاد؛ معاون پژوهش و برنامه ریزی ضمن تشکر از زحمات مدیران و تاکید بر تائید ابلاغ همکاران در سامانه اظهار کرد: لازم است در تمام مدارس ابتدا انجمن اولیاو مربیان تشکیل و بعد کمک های مردمی به صورت داوطلبانه دریافت شود.

وی هرگونه دریافت وجه نقدی را ممنوع اعلام کرد و گفت: هر گونه دریافت وجه، می بایست از طریق دستگاه پز به حساب مدرسه وارد شود.
وی با اشاره به جایگاه ویژه شورای مدرسه بیان کرد: در آینده ای نزدیک کلاس آموزش کاربردی برای مدیران و معاونان جدید الانتصاب خواهیم داشت.
در این جلسه عبداله نیک مهر؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی با تاکید بر فعال کردن شاخص تربیتی و مشاوره ای در مدارس اظهار کرد: لازم است در مدارس شورایی تشکیل شود و مدارس بر اساس شرایط خود فرم صفرالف، صفر ب و ۰۶ را تکمیل و آمادگی خود را برای آموزش حضوری ،مجازی و یا ترکیبی اعلام کنند.
شایان ذکر است: در حاشیه این جلسه نماینده مدیران؛ مشکلات و پیشنهادات مدارس متوسطه را به نمایندگی از سایر مدیران بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار