افتتاح یک مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت یک مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده با عنوان جوان امید در اردبیل به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش گشایش یافت.

کد مطلب: ۱۲۲۵۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در اردبیل

به گزارش اداره کل ورزش و جوانان اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان در آیین افتتاح این مرکز گفت: این مرکز به عنوان ششمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده افتتاح شد و این اداره‌کل همه تلاش خود را برای توسعه و تقویت چنین مراکزی به‌عمل خواهد آورد.

وی افزود: امروزه با توجه به شرایط جامعه کنونی، مشاوره صحیح و به هنگام می‌تواند کمک شایانی در راستای ازدواج و تشکیل خانوده‌هایی پایدار و مستحکم باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: با توسعه این مرکز‌های مشاوره خانواده افزایش آگاهی جوانان نسبت به امر ازدواج و کاهش آسیب‌هایی مانند طلاق را در استان اردبیل شاهد باشیم.

گفتنی است:با در نظر گرفتن مرکز‌های زیر پوشش بهزیستی برای آگاهی جوانان از انتخاب همسر افزون بر ۱۱ مرکز آموزش پیش از ازدواج در استان اردبیل ایجاد شده است.

همچنین هم‌اکنون بیش از ۶۰ مرکز مشاوره و پیشگیری از طلاق در راستای حل مشکلات زوجین و ایجاد سازش بین آن‌ها در این استان فعالیت می‌کنند.

سال گذشته بیش از ۱۰ هزار مورد ازدواج و ٣ هزار فقره طلاق در استان اردبیل ثبت شده بود که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن به ترتیب حدود ۳ و ۱۰ درصد افزایش داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار