معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش شهر تهران خبر داد:

توسعه و کاربست سواد دیجیتالی درمدارس ابتدایی شهر تهران

تهران(پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران از اجرای برنامه «توسعه و کاربست سواد دیجیتالی در مدارس شهر تهران» خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و کاربست سواد دیجیتالی درمدارس ابتدایی شهر تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، سعید ربوشه در جلسه تخصصی با روسای سه گانه ادارات بر تداوم رویکرد تعمیق نقش فناوری و استفاده از محتوای الکترونیک در بهبود فرایند یادگیری در دوره کرونا و پساکرونا تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: بروز کیفی تر آموزش های ترکیبی و روش یادگیری معکوس و... در پهنه توسعه سواد دیجیتالی آموزگاران، خانواده ها و حتی دانش آموزان معنا می یابد چرا که امروز، زندگی دیجیتالی یکی از وجوه زندگی است و استفاده از ابزارهای فن آوری رکن تحقق این نوع سواد است. بنابراین طراحی برنامه های آموزشی فنی و تخصصی ویژه آموزگاران و توانمندسازی آنها در کاربست سواد دیجیتالی رویکرد مهم سال جاری است.

در ادامه جلسه، ربوشه بر تداوم اقدام اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی در خصوص آغاز دوره های آموزشی «آموزش پروژه محور نرم افزار picsart، ابزار کاینمستر طلایی، برنامه Recorder، نرم‌افزار inshot، نرم افزار موشن نینجا، نرم افزار zdrecorder، تخته سیاه هوشمند الکترونیک و آموزش بارکدهای کتب درسی و... که از مهرماه در کانال آموزگاران شهر تهران(tamtehran ) به صورت مجازی جریان دارد، تاکید کرد و افزود: توانمندسازی و آموزش نیروهای اداری نیز در دستور کار این دوره جامع آموزشی است، کما اینکه همسویی با برنامه اعلامی از سوی حوزه ستاد نیز مدنظر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار