معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

تولید بسته ترمیمی پساکرونا در کارگروه‌های پنج‌گانه تحلیل وضعیت موجود

تهران (پانا) - معاون آموزش  ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران از برگزاری ۵ نشست همزمان با موضوع ترسیم وضعیت موجود مدارس ابتدایی خبر داد که در آنها شاخص‌های نیروی انسانی (معلمان، اولیا و دانش‌آموزان)، ساختار آموزشی، برنامه‌های تکلیفی ، وضعیت تحصیلی ، بازگشایی مدارس و ... مورد مداقه و بررسی قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۳۴۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تولید بسته ترمیمی پساکرونا در کارگروه‌های پنج‌گانه تحلیل وضعیت موجود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرتهران، سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران در تشریح این موضوع اظهار کرد: پیرو دستور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران مبنی بر ترسیم وضعیت موجود، به عنوان اولین گام عملیاتی در تدوین بسته ترمیمی پساکرونا، تیم ابتدایی اداره کل در قالب ۵ گروه متشکل از معاونان مناطق و مدیران مدارس در سطح مناطق به شرح کارگروههای «مناطق ۴، ۱۴ ،٨ و ٧ به میزبانی منطقه ٨»، « مناطق ١٠،١٧،١٨،١٩ به میزبانی منطقه ١٠»، مناطق ١،٢،٣ به میزبانی منطقه ٣»و « مناطق ١١،۶،۵،٩، به میزبانی منطقه ١١» اقدام به راه اندازی گفتگوهایی تخصصی دراین زمینه داشتند.

در این نشست ها، شاخص های نیروی انسانی (معلمان، اولیا و دانش‌آموزان)، ساختار آموزشی، برنامه‌های تکلیفی، وضعیت تحصیلی، بازگشایی مدارس و ...مورد مداقه و بررسی قرار گرفت.

ربوشه افزود: گردآوری داده هایی با بیشترین فراوانی، اطلسی از وضعیت موجود را نمایان می‌کند که براساس آن راهکارهای موثر در دوره پساکرونا احصا خواهد شد. نکته بارز و درخواست مدیران مدارس در این جلسات، احیا و تامین آرامش و سلامت روانی معلمان و دانش آموزان است که در دوره کرونا مورد خسران واقع شده است.

در پایان ربوشه ضمن تشکر از حاضران در جلسات پنج‌گانه، تاکید کرد که همگام با مدل مفهومی اعلامی از سوی مدیرکل، برگزاری این جلسات تدوام خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار