معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه۴:

اولویت حضور دانش‌آموزان در مدارس، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی است

تهران (پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ در جلسه مدیران متوسطه باتوجه به اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان، رعایت نکات بهداشتی و ایمنی را اولیت حضور دانش‌آموزان در مدارس بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اولویت حضور دانش‌آموزان در مدارس، رعایت نکات بهداشتی و  ایمنی است

جلسه مدیران متوسطه دوره دوم دولتی و غیردولتی آموزش و پرورش منطقه۴، در خصوص بازگشایی مدارس و آموزش حضوری دانش آموزان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن پیچک برگزار شد.

در ابتدا شهاب روزبهانی؛ معاون آموزش متوسطه منطقه ۴ به آموزش حضوری وغیرحضوری در مدارس اشاره کرد و به سوالات مدیران در سامانه سیدا پاسخ داد.

علی گلشن؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه نیز با اشاره به بازگشایی مدارس و آموزش دانش آموزان به صورت حضوری گفت: با توجه به اینکه طرح واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان در مرحله اجرا است و رعایت بهداشت و نکات ایمنی اولیت در مدارس است.
گلشن در ادامه در سخنانی به چگونگی اجرای بسته تحولی هر دانش آموز پرداخت و سرفصل های سند تحول تشکیلات پیشتازان در سازمان دانش آموزی را تشریح کرد و خواستار اجرای دقیق فعالیت‌های سازمان بر اساس این سند از سوی مربیان پیشتاز شد. همچنین به نقش اجتماعی دانش آموزان که مشتمل بر مهارت های تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، خبرنگاران دانش‌آموزی پانا و مجلس دانش‌آموزی به منظور ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و تقویت نقش‌پذیری اجتماعی و ارتقای جامعه‌پذیری دانش آموزان است، تاکید کرد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ در ادامه به مسابقات فرهنگی و هنری اشاره کرد وگفت: و فعالیت همکاران در جهت ارتقا رشد تفکر دینی و مذهبی و هنری دانش آموزان در کانون دارالقرآن اشاره کرد.

گلشن همچنین در حوزه ورزش و تربیت بدنی در مدارس گفت: در بعضی از مدارس تجهیزات ورزشی از جمله تور، توپ و اقلام ورزشی متناسب با دانش آموزان تکمیل شده است.

وی همچنین در حوزه مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به هفته بهداشت در مدارس اشاره کرد و ضرورت و الزامات سوق دادن دانش آموزان به سوی پیشگیری از آسیب ها در مدارس را مورد تأکید قرار داد.
در پایان جلسه نیز هریک از حاضران به بیان سوالات و دیدگاه های خود پیرامون مباحث مطرح شده پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار