در مراسم افتتاح مدرسه خیرساز فریده بختیاری عنوان شد:

منطقه ٨ شهر تهران؛ پیشتاز ساخت مدارس خیری

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ ضمن اعلام اینکه بیش از ۶٠ درصد از مدارس منطقه نیاز به تعمیر و بازسازی دارند؛ منطقه 8 را پیشتاز ساخت مدرسه خیری دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
منطقه ٨  شهر تهران؛ پیشتاز ساخت مدارس خیری

نعمت بنی آدم؛ رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز در این نشست گفت: افراد خیر با خداوند سری دارند و چهره نورانیشان نشان ضمیر پاکشان است.

وی خطاب به خیر نیک اندیش؛ مادر مرحومه فریده بختیاری افزود: شما برای دانش آموزان افتخار آمیز ایران راهگشا شدید و در هر لحظه استفاده دانش آموزان از این فضای آموزشی تا روزی که این مدرسه باشد، برای شما و دختر مرحومتان خیر و ثواب ثبت خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر کسی صبح به صبح قدمی برای رفاه جامعه بردارد از نظرکردگان خداوند است چرا که نشر خیرخواهی در جامعه نتایج مثبتی دارد و خیرین مدرسه ساز؛ سازندگان تاریخند و تا تاریخ برجاست، نام آن ها هم پای برجاست.

بنی آدم در پایان گفت: امیدوارم تمام خیرین در راهی که پیش گرفتند به موفقیت های بیشتر دست یابند و از آن نهالی که درختی پر ریشه شده تمام دانش آموزان این سرزمین بهره مند شوند و همواره ایران سرافرازی داشته باشیم.

مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ گفت:خدارا شاکرم بخاطر الطاف بی کرانش و فضای مثبتی که در این مراسم افتتاح برای ما ایجاد شد و کار ارزشمند مدرسه سازی که تاثیر مستقیمی بر آینده کشور دارد.

وی با اشاره به فعالیت های ارزشمند مدرسه سازی در منطقه ٨ افزود: ما در منطقه خیرین زیادی داریم که در حوزه مدرسه سازی فعال هستند و وجود خیرین نیکوکار و قلب صاف و آسمانی آن هاست که کلنگ زنی مدارس در منطقه افزایش یافته است و این نشانی از آیه قران است که می فرماید؛ بعد از هر سختی آسانی است و در این روزهای سخت این افتتاح ها موجب امید می شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ٨ همچنین اظهار کرد: در منطقه ٨ بالای ۶٠ درصد مدارس نیاز به تعمیر و بازسازی دارند که امید است با تلاش روزافزون و همکاری خیرین و لطف خداوند تمام مدارس بازسازی شوند. البته افتتاح مدرسه مولود باعث بالا رفتن انگیزه خیرین شد و ما شاهد رشد روزافزون فعالیت خیرین در حوزه مدرسه سازی هستیم. و منطقه ٨ پیشتاز مدرسه سازی است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مادر مرحومه فریده بختیاری به خاطر کار خیرشان افزود: مرحومه بختیاری خودشان در گذشته دانش آموز این مدرسه بوده و در همین مدرسه تحصیل کرده اند و امیدوارم این حرکت زیبا مسیری باشد برای رشد و پیشرفت دانش آموزان و این مدرسه منشأ و مرکز بروز خلاقیت ها و نو آوری ها باشد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خانواده مرحومه فریده بختیاری تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار