فولادوند: تراکم کلاس ها در ایجاد آسیب های اجتماعی موثر است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم افتتاحیه استخر و سونای اندیشه در منطقه 7 تهران وضعیت تراکم کلاس ها را عامل مهمی در تولید آسیب های اجتماعی اعلام کرد. 

کد مطلب: ۹۱۹۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: تراکم کلاس ها در ایجاد آسیب های اجتماعی موثر است

استخر و سونای اندیشه در منطقه 7 تهران با حضور عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.
عبدالرضا فولادوند ضمن خیر مقدم و تشکر از مدعوین، به اهمیت بحث تربیت بدنی در حوزه آموزش اشاره کرد و گفت: مقدمه آموزش به نوعی با سلامت جسم و روح انسان سر و کار دارد. متاسفانه در شهر تهران وضعیت تراکم کلاس ها خود به خود باعث تولید آسیب های اجتماعی می شود. وجود دانش آموزان و مهاجرت هایی که صورت می گیرد؛ مخصوصا در حواشی شهر تهران، سبب می شود ما شاهد کلاس های با جمعیت بالای 35 نفر، فرسودگی نیروی انسانی و عدم پیش برد کیفیت آموزشی باشیم.

وی افزود: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش در چند سال اخیر برنامه های خوبی اجرا کرده است. از جمله المپیاد درون مدرسه ای که معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش مبتکر آن بوده اند. این فعالیت ها تاثیر بسزایی در تضمین سلامت جسمی دانش آموزان داشته و خواهد داشت.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه سال آتی آموزش و پرورش شهر تهران با کمبود 14هزار نفری نیروی انسانی روبروست، افزود: باید در تلاش باشیم تا مهر ماه اوضاع را ساماندهی و از نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه و داشته مان محافظت کنیم. ضمنا همکاران فرهنگی ما با ظرفیت تمام، در حال تلاش برای پیش برد اهداف هستند.
وی با ابراز تشکر از روسای محترم مناطق تهران گفت: بی شک اگر کمک شما بزرگواران نبود ما قادر نبودیم برنامه های وزارت آموزش و پرورش را پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار