همایش دوچرخه‌سواری همیاران پلیس راهور مناطق ١٩ و ١٧

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه ١٩ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از برگزاری نهمین دوره همایش دوچرخه‌سواری در بوستان ولایت تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
همایش دوچرخه‌سواری همیاران پلیس راهور مناطق ١٩ و ١٧

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه ١٩ تهران، همایش دوچرخه سواری همیاران پلیس با حضور سردار حبیب الله جان نثاری؛ معاون تربیت و آموزش ناجا، سردار تیمور حسینی؛ جانشین پلیس راهور ناجا، سرهنگ جهانی؛ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک راهور ناجا، مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری و هادی حنیف نیا؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ تهران در بوستان ولایت منطقه ۱۹ تهران برگزار شد.

بنابر این گزارش در نهمین همایش دوچرخه سواری همیاران پلیس که به همت راهور ناجای جمهوری اسلامی ایران، اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، فدراسیون دوچرخه سواری و آموزش و پرورش مناطق ١٧و١٩ تهران برگزار شد، دانش آموزان حاضر مسیر 5 هزار و 400 متری محوطه پارک ولایت را رکاب زدند.

سردار تیمور حسینی طی سخنانی در این همایش، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، با اشاره به اهمیت دوچرخه سواری اظهار کرد: دوچرخه در سال های گذشته یکی از وسیله های مهم زندگی ما بود، اما الان کمرنگ شده و تبدیل به وسیله صرفاً ورزشی شده است که آن هم بسیار کمرنگ است.

وی افزود: امروزه تک تک ما به نوعی کاربران ترافیک هستیم و یکی از مهمترین دغدغه های پلیس راهور جذب سرمایه های اجتماعی است که از مهمترین آن ها همیاران پلیس هستند.

حسینی بیان کرد: بیش از ١٠ میلیون همیار پلیس در سطح کشور داریم و اگر بتوانیم موضوع دوچرخه‌سواری را در بین همیاران پلیس نهادینه کنیم قطعاً می توانیم شاهد اتفاقات مثبت در بحث تردد و هوای پاک باشیم.

جانشین پلیس راهور ناجا تأکید کرد: کسی که دوچرخه سوار می شود از نظر قانون و قانون‌گذار یک راننده محسوب می شود، پس لازم است که با قوانین آشنا شده و آن را رعایت کند.

وی یادآور شد: رعایت قوانینی مانند کلاه ایمنی داشتن، رعایت حق تقدم، توجه به جلو، توجه به چراغ های راهنمایی و رانندگی و سایر قوانین ترافیکی هنگام دوچرخه‌سواری الزامی و متضمن سلامتی دوچرخه سوار است.

در پایان همایش، سردار جان نثاری؛ معاون تربیت و آموزش ناجا طی سخنانی برگزاری همایش دوچرخه سواری همیاران پلیس، توسط پلیس راهور برای فرهنگسازی را بسیار کارآمد و موثر دانست.

گفتنی است در این همایش که همزمان با در سراسر کشور برگزار می شد، قبل از شروع همایش دوچرخه سواری، به تمامی شرکت کنندگان از سوی پلیس راهور کلاه ایمنی اهداء و در پایان نیز به قید قرعه به ١٠ نفر از شرکت کنندگان دوچرخه اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار