برگزاری مسابقات روز جهانی قدس، ویژه دانش آموزان منطقه۱۹

تهران (پانا) - فاطمه فرهمند نسب، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۹ ، در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس و اشاعه فرهنگ همدوستی و همدردی با کودکان فلسطین و تبیین ارزش‌های روز جهانی قدس از برگزاری مسابقات در منطقه خبرداد.

کد مطلب: ۱۱۸۲۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات روز جهانی قدس، ویژه دانش آموزان منطقه۱۹

فاطمه فرهمند نسب؛ مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش منطقه۱۹، در گفتگو با پانا بیان کرد: با اشاره به اینکه هرسال درآخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی روز قدس در چهارگوشه ایران اسلامی با حضور همه اقشار به ویژه دانش آموزان برگزارمی شد، خاطرنشان کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این راهپیمایی برگزارنمی شود لذا دانش آموزان با شرکت در مسابقات روز جهانی قدس حمایت خود را از کودکان فلسطینی اعلام می کنند.

وی بیان کرد: این مسابقات با هدف ایجاد روحیه نشاط و حماسه دانش آموزی با محوریت حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ایجاد تقویت و حفظ روحیه دشمن ستیزی دربین دانش آموزان، ایجاد میدانی برای نقش آفرینی دانش آموزان در راستای استکبار ستیزی و تقویت بیداری اسلامی و بستری برای تعامل دانش آموزان در سطح ملی و فراملی با محوریت بیداری اسلامی تدارک دیده شده است.

فرهمند در ادامه افزود: در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس و اشاعه فرهنگ همدوستی و همدردی با کودکان فلسطین و تبیین ارزش‌های روز جهانی قدس مسابقاتی با موضوعات کودکان فلسطین، قدس و سردار حاج قاسم سلیمانی در تمام رده‌های سنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت گرامیداشت روز قدس گفت: رهبر معظم انقلاب روز جهانی قدس را روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز دشمنان اسلام عنوان می‌کنند و این مسئله اهمیت این روز را نشان می‌دهد لذا مسابقه نقاشی برای همدردی با کودکان مظلوم فلسطین ویژه دوره متوسطه و مسابقه نامه دانش اموزان به کودکان فلسطینی مبنی بر حمایت و همدلی و همدردی از مظلومیت انها با عنوان من مدافع کودک فلسطینی هستم، ویژه دوره ابتدایی در منطقه ۱۹ برگزار می‌شود.

فرهمند نسب افزود: دانش آموزان گرامی اثار خود را تا روز قدس به صورت عکس با مشخصات به گروه سازمان دانش آموزی منطقه در شبکه اجتماعی شاد ارسال کنند، همچنین در پایان مسابقات، با جوایز ارزنده از آثارمنتخب تجلیل و تقدیر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار