استاندار قم:

آموزش حضوری منوط به واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان است

قم(پانا)- استاندار قم عنوان کرد بازگشایی حضوری مدارس نیازمند واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان است و باید هرچه سریع‌تر با همکاری آموزش و پرورش و مدارس محقق شود.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش حضوری منوط به واکسیناسیون حداکثری دانش آموزان است

«بهرام سرمست» استاندار قم امروز در گفت‌و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه پیش‌بینی زمان آغاز آموزش حضوری دانش‌آموزان متوسطه دوم از پانزدهم آبان‌ماه است اظهار کرد: احتمال دارد که بازگشایی حضوری مدارس متوسطه اول نیز از هفته اول آذرماه باشد.

وی افزود: آغاز مجدد آموزش‌های حضوری در مدارس منوط به واکسیناسیون حداکثری دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال شده است تا خانواده‌‌ها بتوانند با آسودگی خاطر فرزندان خود را به مدارس بفرستند.

استاندار قم ادامه داد: بر این اساس به دنبال پیگیری و تداوم واکسیناسیون حداکثری در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هستیم.

وی با ابراز خرسندی از ادامه روند نزولی ابتلا، بستری و فوتی‌‌های کرونایی در استان قم تصریح کرد: تلاش‌ها برای به صفر رساندن آمارها باید تداوم یابد.

سرمست بر ضرورت افزایش نظارت‌‌ها در حوزه رعایت شیوه‌نامه‌‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: بازگشایی حضوری مدارس نیازمند واکسیناسیون حداکثری و رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی است که باید هرچه سریع‌تر با همکاری آموزش و پرورش و مدارس محقق شود.

وی درباره فعالیت حضوری کارکنان دستگاه‌‌های دولتی نیز بیان کرد: توسعه واکسیناسیون در میان کارکنان دستگاه‌های دولتی مورد تأکید است و باید دنبال شود.

استاندار قم یادآور شد: طرح بازگشایی‌‌ها و تعیین محدودیت‌‌های هوشمند در کشور به صورت آزمایشی در استان قزوین در حال اجراست تا پس از روشن شدن نتایج آن، این طرح در سایر استان‌‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد و اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار