پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش به «رییس سازمان صدا و سیما»

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی انتصاب «پیمان جبلی» را به عنوان «رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران » تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۹۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست آموزش و پرورش به «رییس سازمان صدا و سیما»

متن پیام تبریک علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر پیمان جبلی

انتصاب شایسته جناب عالی از سوی رهبر معظم انقلاب به ریاست سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی را که جلوه‌ای از تعهد، کارآیی و افتخار آفرینی آن برادر گرانمایه در سنگرهای متعدد مدیریتی و فرصت‌های خدمت به انقلاب، نظام و میهن اسلامی به شمار می‌رود تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بحمدلله حضرتعالی از سوابق درخشان انقلابی و تجارب موفق و ماندگار در رسانه ملی برخوردار می‌باشید و امید است با همت و مدیریت شما شاهد تحول و توسعه هم از نظر فنی و کمی و هم در بخش محتوا و غنی سازی برنامه های رسانه ملی باشیم و همچنین داشتن تجربیات همراه با علم و معرفت در سطوح مختلف ، دستمایه ارزشمندی است که در ارتقاء آن سازمان نقش موثر و تعیین کننده‌ای خواهد داشت.

دست اندکاران نظام تعلیم و تربیت میهن عزیزمان به عنوان بزرگترین دستگاه اجرایی کشور که از مخاطبان اصلی و پرشمار رسانه ملی هستند، امید دارند در دوره جدید مدیریت حضرت عالی با تعامل سازمان صدا و سیما شاهد رونق بیشتر و توسعه روز افزون کمی و کیفی رسانه ملی در ابعاد وسیع تری برای آموزش و پرورش باشیم.

اکنون که دولت مردمی و انقلابی برای ایران قوی آغاز به کار نموده و این آغاز با طلیعه گام دوم انقلاب و ورود انقلاب اسلامی به دومین مرحله‌ی خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی تقارن پیدا کرده است، اطمینان دارم حضور جناب عالی به عنوان مدیری جهادی، متعهد و کار آزموده، با سابقه درخشان می‌تواند نوید بخش تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب و تحول و تعالی در رسانه ملی به عنوان دانشگاهی برای ارتقاء سطح آگاهی و معرفت باشد.

با ابراز خرسندی از این انتصاب، موفقیت روز افزون آن برادر ارجمند در تحقق ماموریت‌های محوله، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر «عج» و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌‎الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» را از درگاه ایزد متعال مسئلت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار