معلمان جانباز گنجینه‌ای ارزشمند برای نظام تعلیم و تربیت هستند

بیرجند(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت معلمان جانباز گنجینه‌ای ارزشمند برای نظام تعلیم و تربیت و شهدای زنده در این نظام هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
معلمان جانباز گنجینه‌ای ارزشمند برای نظام تعلیم و تربیت هستند

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی،محمد علی واقعی، صبح امروز، در آیین نمادین نواختن زنگ ایثار و مقاومت که در دبیرستان شاهد شیخ هادی هادوی برگزار شد؛ اظهار کرد: در چله دوم انقلاب نه تنها چشم رهبری، بلکه چشم تمام ملت ایران به شما دانش آموزان و افتخار آفرینی شما در عرصه های مختلف علمی، اعتقادی، فرهنگی، اقتصادی و ورزشی است.

وی از ۸ سال دفاع مقدس ملت قهرمان ایران در مقابل تمامی جبهه کفر و الحاد به عنوان دانشگاهی عزت آفرین یاد کرد و افزود: دستاوردها و موفقیت های امروز انقلاب در گفتمان جهانی، مرهون جانفشانی ها دلاوری ها و حماسه سازی های شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به نقش آفرینی شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس سازندگی و دفاع از حرم اهل بیت خاطر نشان کرد: شما دانش آموزان وامدار، میراث دار و تداوم بخش راه بزرگ مردانی چون شهید سلیمانی هستید.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم از تندیس شهید زنگویی رونمایی شد و از همسر و یادگار نوجوان این شهید سرافراز تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی صبح امروز در این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند: امید من به شما نوجوانان و دانش‌آموزان است.

وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزود: دانش آموزان آینده سازان کشور هستند و برای این‌که در این زمینه موفق باشند باید از سیره شهدا پیروی کرده و ادامه دهنده این مسیر باشند.

واقعی بیان کرد: اگر امروز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم. نباید یادمان برود که چه جانفشانی‌هایی در این سال‌ها انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی گفت: امام خمینی (ره) از سنگرهای جبهه به عنوان دانشگاه انسان سازی یاد کردند و این نشان دهنده آن است که علم آموزی همیشه و همه جا ادامه داشته و دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار