رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

هزینه‌کرد در عرصه تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری جهت آینده است

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در ششمین جلسه رسمی شورا گفت دوران دفاع مقدس میراث ماندگار در تاریخ انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
هزینه‌کرد در عرصه تعلیم و تربیت سرمایه‌گذاری جهت آینده است

محمد‌مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به دلاور‌مردان و شیرزنان ایران زمین و همه کسانی که در این عرصه بسیار سخت و سنگین زحمت کشیدند و ما میراث‌دار آنها هستیم تبریک می‌گویم؛ انشاالله با فهم دقیق مسئله مبارزه، وارثان و مبارزان خوبی برای ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

او افزود: برای همه ایثارگران، آزادگان، خانواده معظم شهدا و کسانی که جان خود را برای حفظ و دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام نثار کردند، در پیشگاه خداوند متعال بهترین جایگاه را آرزومندم.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس و فرمایش مقام معظم رهبری که مهمترین عرصه را حوزه آموزش و پرورش معرفی کرده‌اند، تأکید کرد: هرچه برای عرصه تعلیم و تربیت هزینه کنیم، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است و هر چه در زمینه آموزش و پرورش با توجه به مولفه‌های مشخص به ویژه ابلاغ طرح تحول بنیادین هزینه شود، آینده کشور بهتر و سرمایه‌گذاری برای ساختن نیروهای آینده‌ساز و تراز انقلاب هموارتر است.

سلیمی بیان کرد: تسریع در واکسیناسیون شهروندان از دغدغه‌های اعضای شورا بوده و در این راستا در هفته‌های اخیر با همکاری فرماندار به عنوان رئیس ستاد کرونا شهرستان، شبکه بهداشت و درمان، مجموعه سپاه، و مجموعه مدیریت شهری با تخصیص فضاهای بیشتر و تأمین امکانات مراکز واکسیناسیون، ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون کاهش یافته و قریب به بیست‌درصد شهروندان تاکنون دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند که امیداریم این روند ادامه یابد.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار