معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر اسلامشهر:

از توانمندی‌های جوانان ایران اسلامی غافل نشویم

اسلامشهر (پانا) - مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1400 و نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس با حضورمعاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان،نماینده ولی فقیه و امام جمعه، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان شهرستان در دبیرستان دخترانه دوره اول متوسطه شهید اورکی اسلامشهر برگزارشد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
از توانمندی‌های جوانان ایران اسلامی غافل نشویم

در این مراسم که با حضور دکتر زهرا پناهی‌روا، مشاور وزیر آموزش و پرورش در امور زنان و خانواده و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در سخنانی اظهار کرد: در طول دوران هشت‌سال دفاع مقدس تا کنون جوانان ما در دوره‌های مختلف با عزت ایستادند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور دفاع کردند.

او در ادامه نکاتی را به دختران دانش‌آموز توصیه کرد و افزود: شما باید از سنین پایین برنامه‌های کوتاه و بلندمدت داشته باشید و نیاید روزی که چشم خود را باز کنید و ببینید تمام عمر گران‌بهای شما از دست رفته است، لذا باید قدر خود را بدانید.

خزعلی تصریح کرد: در مجموع و در کتاب الهی قرآن‌کریم و روایات توصیه می‌شود، هر کس خود را در دوران نوجوانی شناخت می‌تواند خواسته‌های اساسی خود را بارور کند و به کلام امام‌علی(ع) اشاره کرد که فرمودند، «قیمت انسان به آن چیزی است که آن را نیکو می‌دارد».

‌او بیان کرد: این نیکویی می‌تواند، در اصول مختلف از جمله، سخن و کار نیکو، ارزش‌گذاری خوب و حتی نگاه خوب و مثبت تفسیر شود و ادامه داد، توجه به گوهرهایی که در وجود شما موجود است را از کلام شیوای حضرت علی می‌توان دریافت که درمان و درد از درون تو است و به درون خود چشم داشته باشید.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور اظهارکرد: اگر از توانمندی‌هایی که در جوانان کشور ما وجود داد، غافل شویم دشمنان از این قسمت برای ضربه زدن به ما استفاده خواهند کرد.

او با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند، بانوان ما زمانی موفق هستند که دو اصل اساسی حفظ عفاف و خانواده را گرامی بدارند و برای آن ارزش گذاری کنند،خاطر‌نشان کرد: توجه به این ارزش‌های مهم در بانوان است که می‌تواند آنها را به کمال برساند.

خبرنگار: حق‌شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار