قم همواره جزو استان‌های برتر در مسابقات قرآنی بوده است

قم(پانا)- داور چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم گفت بسیاری از متسابقین استان در رده‌های ملی و بین المللی درخشیده‌اند و در مجموع قم در این زمینه نسبت به متوسط کشوری شرایط بهتری دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
قم همواره جزو استان‌های برتر در مسابقات قرآنی بوده  است

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، «سعید رحمانی» با بیان اینکه باتوجه به شیوع کرونا و کسب تجربیات در دو سال گذشته وارد فضای جدیدی در حوزه تجمعات شده‌ایم اظهار کرد: به همین خاطر در مسابقات قرآنی نیز شاهد تدابیر خوبی هستیم و با شرایط خوبی مسابقات برگزار شده و امیدواریم در سطح کشوری نیز همینگونه مسابقات برگزار شود.

داور چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم با تاکید بر اینکه قم همواره جزو استان‌های برتر در حوزه مسابقات قرآنی است افزود: بسیاری از متسابقین استان قم در رده‌های ملی و بین المللی درخشیده‌اند؛ در مجموع متسابقین استان قم نسبت به متوسط کشوری شرایط بهتری دارند.

وی با بیان اینکه تمام نهادها و مردم باید به میدان بیایند تا بتوان شرایط نوینی در فعالیت‌های قرآنی رقم زد گفت: امروز باید یاد بگیریم که با کرونا کنار بیاییم و آن را مدیریت کنیم؛ به همین خاطر در حوزه‌های مختلف شرایط متناسب کرونایی شکل گرفته و باید در فعالیت‌های قرآنی نیز همین اتفاق بیفتد.

رحمانی با اشاره به اینکه به سبب شیوع کرونا بسیاری از فعالیت‌ها به صورت مجازی پیگیری می‌شود خاطرنشان کرد: به همین خاطر باید در فعالیت‌های قرآنی نیز تدبیری صورت بگیرد تا بتوان بدون تعطیلی فعالیت‌ها را به صورت مجازی یا حضوری پیگیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار