در راستای پروژه مهر صورت پذیرفت

بازدید استانی رئیس سازمان دانش‌آموزی هرمزگان از مناطق

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی استان هرمزگان و ناظر استانی پروژه مهر از روند اجرایی پروژه مهر در مناطق بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۳۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استانی رئیس سازمان دانش‌آموزی هرمزگان از مناطق

اسماعیل خرامیده رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان بعنوان ناظر استانی پروژه مهر به همراه معاون آموزشی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش منطقه رودخانه در راستای نظارت بر روند اجرایی پروژه مهر از مدارس این منطقه بازدید کردند.

خرامیده در این بازدید، پروژه مهر را یکی از برنامه های مهم آموزش و پرورش دانست و گفت: از آنجایی که پروژه مهر مجموعه تمهیدات، اقدامات و فعالیت های مهمی است که برای آغاز سال تحصیلی انجام می شود، مدیران مدارس و مسئولین ستادها بایستی اهتمام لازم را در زمینه اجرای دقیق آن داشته باشند.

وی در حاشیه این بازدید بر آمادگی کامل مدارس هم برای بازگشایی حضوری و هم غیرحضوری تاکید کرد و گفت: مدارس بایستی علاوه بر آمادگی برای آموزش غیرحضوری، زمینه حضور دانش آموزان در مدرسه را فراهم کرده و آمادگی کامل برای برگزاری کلاس های حضوری را نیز داشته باشند.

ناظر استانی پروژه مهر همچنین بر توزیع به موقع کتب درسی و صدور ابلاغ همکاران آموزشی تا قبل از شروع سال تحصیلی تاکید کرد.

خرامیده در بخشی دیگر از تاکیداتش بر تعمیر و تجهیز و آماده سازی محیط فیزیکی مدرسه اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار داشتن در زیست بوم جدید کرونایی علاوه بر تجهیز مدارس به وسایل بهداشتی، شستشو و نظافت و ضد عفونی مکرر محیط مدرسه و نصب پیامهای بهداشتی در کلاس ها، دفتر و حیاط و سرویس های بهداشتی ضروری ست و بایستی مد نظر قرار گیرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در سالهای اخیر با توجه به شیوع کرونا دو کمیته بهداشت و فضای مجازی به پروژه مهر اضافه شده که لازم است با همکاری کمیته فضای مجازی تا قبل از شروع سال تحصیلی مشکلات شبکه شاد احصاء و کمبودهای دانش آموزان در زمینه تبلت و گوشی همراه پیگیری و مرتفع شود.

ناظر استانی پروژه مهر در بازدید هایش، صورت جلسات کمیته های پروژه را بررسی و بر تهیه و تنظیم دقیق آن تاکید کرد.

این مقام مسئول در پایان ضمن ابراز رضایت از اجرای شایسته منطقه در ۲۵ شاخص اعلام شده، از رئیس و مسئولین ستاد پروژه مهر این منطقه تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/

خبرنگار پانا هرمزگان: علی سلیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار