معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و پرورش هرمزگان:

هدف از بازدیدهای پروژه مهر رفع مشکلات و آغاز مهری توأم با آرامش است

هرمزگان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در رأس هیاتی متشکل از روسای داخلی این معاونت از مدارس شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف از بازدیدهای پروژه مهر رفع مشکلات و آغاز مهری توأم با آرامش است

محمود غیبی که جهت بازدید از اجرای مانور آمادگی شروع سال تحصیلی در این شهرستان حضور یافته بود گفت: ایجاد تعامل با مدیران، بررسی مشکلات از نزدیک و برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی هدف عمده بازدیدهاست.

وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان خمیر و مجموعه فرهنگیان اظهار داشت: امروز هر ۲۲ منطقه آموزشی استان به‌صورت نمادین سال تحصیلی را آغاز می‌کنند و مانور شروع سال تحصیلی با هدف بررسی مسائل آموزشگاه‌ها برای حضور دانش آموزان برگزار شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش هرمزگان تصریح نمود: بازدیدهای میدانی و گفتگو با مدیران مدارس شهرستان خمیر نشان‌دهنده آمادگی آموزش‌ و پرورش برای سال تحصیلی به‌صورت حضوری است.

وی افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان و برنامه‌ریزی مطلوب می‌تواند مهری توأم با آرامش و نظم را برای دانش آموزان به ارمغان آورد که خوشبختانه در این شهرستان اتفاق‌های خوبی در زمینه صدور ابلاغ‌ها، توزیع کتب، تعمیر و تجهیزات مدارس، اطلاع‌رسانی و دیگر شاخص‌های پروژه مهر شاهد هستیم.

در این بازدید علی یگانه مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان خمیر نیز اظهار داشت: کار در آموزش‌ و پرورش نیازمند همراهی گروهی و استفاده از خرد جمعی است که فرهنگیان شهرستان و مسئولین محلی همواره از طرح‌ها و ایده‌های آموزش‌وپرورش حمایت کرده‌اند.

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان خمیر خاطرنشان کرد: بیش از ۱۳هزار دانش‌آموز امسال در مدارس این شهرستان مرزی سال تحصیلی خود را به‌ صورت حضوری آغاز خواهند کرد و از ابتدای مهرماه فرایند تعلیم و تربیت در مدارس به شکل جدی و مستمر مورد پیگیری قرار خواهد گفت.

گفتنی است ابراهیم محمد حسینی رئیس اداره قرآن ،عترت و نماز و رضا زارعی رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره اداره کل در این بازدید حضور داشتند و تعدادی از مدارس شهر خمیر را مورد ارزیابی قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار