مدیر آموزش و پرورش شهرستان ‌قرچک :

آماده‌سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان، رسالت پروژه‌مهر است

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان ‌قرچک هدف‌ اصلی پروژه‌ مهر را خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش‌آموزان در آغاز سال‌تحصیلی دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۳۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
آماده‌سازی مدارس و ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان، رسالت پروژه‌مهر است

رضا‌داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در خصوص پروژه‌مهر اظهار کرد: اهمیت و نقش‌ آموزش و پرورش در بهسازی و توسعه زندگی‌ فردی و اجتماعی موجب شده است که جامعه و اولیاء دانش‌آموزان انتظار داشته باشند که مدرسه محیطی رشد‌ دهنده، پویا و زمینه‌ساز پرورش استعدادهای‌ بالقوه و خدادادی فرزندان‌‌ آنها باشد.

او تصریح کرد: از طرفی تحقق اهداف‌ متعالی آموزش‌ و پرورش و همچنین لزوم توجه به روحیات و ویژگی‌های‌ نسل‌جوان ایجاب می‌کند اداره‌ امور مدارس مبتنی بر افزایش قدرت تصمیم‌گیری و مشارکت‌جویانه باشد تا بتوانیم فضای‌عمومی مدارس را پویا، پرنشاط و فعال کرده تا خلاقیت مدیران، معلمان و دانش‌آموزان را به خوبی شکوفا و متجلی سازد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک با بیان اینکه مهمترین پروژه‌ملی در آغاز سال‌تحصیلی پروژه‌مهر است، تصریح کرد: هدف‌اصلی پروژه‌مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری ماندگار برای دانش‌آموزان در آغاز سال‌تحصیلی است از این جهت پروژه‌مهر یکی از مهمترین پروژه‌ملی در آغاز سا‌ل‌تحصیلی به‌شمار می‌آید که ما نیز باید آن را به نحو احسن برگزار کنیم.

داورزنی یکی از کلیدی‌ترین کارهای آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک را پروژه‌مهر عنوان کرد و ادامه داد: پروژه‌مهر نماد‌ برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثربخشی است، از این جهت نظارت با رویکرد انسانی، اسلامی، اصلاحی و مثبت، مهمترین رویکرد پروژه‌مهر در آموزش و پرورش زرین‌ شهر به شمار می‌آید.

او ضمن اشاره به اینکه رسالت پروژه‌مهر آماده‌سازی مدارس و ایجاد‌ انگیزه در دانش‌آموزان است، افزود: به منظور فراهم‌کردن زمینه‌های‌ مناسب و تمهیدات‌ لازم جهت بازگشایی هرچه با‌ شکوه‌تر مدارس شهرستان‌قرچک باید با همدلی و هم‌‌زبانی مسئولان آموزش و پرورش با سایر مردم و مسئولان دستگاه‌های اجرایی وارد میدان‌عمل شویم تا پروژه‌مهر به خوبی در این شهرستان اجرایی شود.

داورزنی بیان کرد: به این نکته نیز باید توجه داشت که خلاقیت و نوآوری مدیران نقش‌موثری در ایجاد نشاط و پویایی در مدرسه دارد و اگر مدیران در این زمینه به خوبی عمل‌کنند، پروژه‌مهر مدارس با کمترین‌هزینه و حداکثر کارآیی و بهره‌وری انجام خواهد شد.

خبرنگاردانش‌آموز: راضیه‌یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار