معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان:

نظارت میدانی بر روند اجرایی پروژه مهر در مناطق استان آغاز شد

هرمزگان(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز نظارت میدانی بر روند اجرایی پروژه مهر در مناطق استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نظارت میدانی بر روند اجرایی پروژه مهر در مناطق استان آغاز شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، احمد مهرانی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی با روسای ادارات حوزه پرورشی استان گفت: روند اجرایی پروژه مهر در ۴ منطقه آموزش و پرورش در شرق هرمزگان شامل؛ میناب، رودان، روخانه و سندرک، توسط بازرسین حوزه معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان مورد بازرسی و نظارت میدانی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه افزود: در این بازدید های میدانی، ۲۵ محور پروژه مهر در قالب ۲۵ شاخص ارزیابی مورد کنترل و نظارت دقیق بازرسین این حوزه معاونت قرار خواهد گرفت که پیش از آن به منظور انجام خود ارزیابی، فرم شاخص های نظارت در قالب بخشنامه به مناطق ارسال شده تا اطلاعات خود ارزیابی آنها دریافت و مورد بررسی و جمع بندی قرار گرفته و نواقص شناسایی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان هدف از این بازدید ها را همکاری با مناطق در اجرای مطلوب و صد در صدی پروژه مهر دانست و گفت: در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر، نواقصی که در خود ارزیابی مناطق و یا در بازدید ها مشاهده می شود، بررسی، و بخشی که اتوماسیونی و سیستمی و مربوط به حوزه ستادی است توسط اداره کل و مشکلات زیر ساختی توسط شهرستان و مدارس زیر مجموعه مرتفع خواهد شد.

مهرانی در پایان اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی استان از لحاظ بیماری کرونا و به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بخشی از این نظارت ها بصورت مجازی و بخشی هم بصورت حضوری انجام می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار