گرامی‌داشت هفته دولت در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

شهرری(پانا)- رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش‌ناحیه‌ یک ری گفت کارمندان دولت کارشان باید خدا محور باشد و براساس وظایفی که به آنها محول شده صادقانه عمل کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۲۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
گرامی‌داشت هفته دولت در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری

محسن نوروزیان رئیس اداره‌آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: در جمع همکاران گرامی که خود از کارمندان و پرسنل دولت هستند و خالصانه در حال خدمت به این مجموعه هستند این روز را بهانه‌ای کردیم که خدمت دوستان باشیم، ضمن گرامیداشت این هفته و شهادت دو معلم دلسوز و بزرگوار از همکاران تقدیر میشود و از خداوند‌منان خواستاریم تا همه‌ما بتوانیم پیرو راه شهدا باشیم.

او در خصوص مشکلاتی که در پی شیوع ویروس کرونا به وجود آمده‌است، عنوان کرد: دوران کرونا‌ تغییراتی در مجموعه آموزش و پرورش ایجاد کرد، قطعاً همه بخش‌ها از جمله قسمت پرورشی و تربیتی در شعاع کرونا بودند .

نوروزیان خاطرنشان کرد: باید بر این امر واقف باشیم که در مجموعه‌ای که همکاری میکنیم در مرحله اول این امور برای رضای خداوند متعال است و مرحله دوم ارائه خدمات به بنده‌‌گان خدا این مسئولیتی هست که خداوند از ما خواسته است‌ یک توفیقی که خداوند به ما داده است هر یک از ما یک مسئولیتی داریم که موظف هستیم وظایفی که در قبال‌مان قرار می‌گیرد را به نحو احسن انجام دهیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری در ادامه افزود: ما در مرحله سوم، کارمند و پرسنل دولت هستیم؛ نسبت به قوانین، دستورات و ابلاغیه‌های دولت مسئولیت داریم این را هم باید به نحو مطلوب و شایسته پیگیری کنیم.

خبرنگار دانش‌آموز: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار