معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

فعالیت‌های اردویی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه پرورشی است

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت اردوهای دانش‌آموزی ضمن فرایند آموزشی برای دانش‌آموزان می‌توانند استعداد آن‌ها را نیز شکوفا سازد.

کد مطلب: ۱۲۱۴۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های اردویی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های حوزه پرورشی است

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری اظهار کرد: اولین جشنواره کشوری تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی با هدف تجمیع، تدوین و بهره برداری از ایده‌ها، تجربیات و توانمندی‌های فعالان اردویی و اردوگاه‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد تا همکاران فرهنگی بتوانند با به کارگیری ابتکارات خود در برگزاری اردوها چه به صورت حضوری و چه در فضای مجازی تحول قابل توجه و بزرگی را ایجاد کنند.

او ادامه داد: این جشنواره یکی از اقدامات بسیار مهم برای ارتقاء سطح فعالیت‌های پرورشی و تربیتی است و فعالیت‌های اردویی می‌تواند موجب شکوفایی استعداد دانش‌آموزان در هر زمینه شود و روحیه با نشاطی را در آن‌ها ایجاد کند.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری افزود: ما می‌توانیم با استفاده از تجربیات همکاران مهارت‌های زندگی اجتماعی، روحیه تعاون، مشارکت‌جویی، فعالیت‌های گروهی را در دانش‌آموزان تقویت کنیم تا آن‌ها بتوانند در برابر مشکلات و تنگناهای زندگی خود بهترین راه را انتخاب کنند.

قاسمی‌پور بیان کرد: دوره دانش‌آموزی زیباترین و مهم‌ترین دوره برای هر فرد است که می‌توان گفت الگوپذیری در هر فرد در این دوره بسیار مهم و اثر بخش است و در این راستا برای شناسایی بهتر دانش‌آموزان تمام همکاران باید پیش قدم شوند تا با انتقال تجربیات ایده‌های خلاقانه خود را بازگو کنند تا بتوان فضای شادتری را برای دانش‌آموزان ایجاد کرد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار