معاون پرورشی وتربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری :

اجرای طرح یاوران ولایت در شهرری

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با توجه به آغاز اجرای طرح یاوران ولایت در شهرری گفت در آموزش و پرورش به دنبال ترویج، تعمیق و تحکیم ارزش‌های دینی و دفاع مقدس بین نسل جوان و نوجوان باید بود.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح یاوران ولایت در شهرری

رحمت‌اله قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از آغاز اجرای طرح یاوران انقلاب در شهرری خبر داد و اظهار کرد: طرح یاوران ولایت دانش‌آموزی کاری مشترک بین سازمان بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش است که برای برگزاری باشکوه این دوره تربیتی از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود استفاده کرده‌ایم.

او در ادامه تاکید کرد: این دوره تشکیلاتی و تربیتی در تابستان با حضور دانش‌آموزان نخبه، فرماندهان واحد‌های بسیج سازمان دانش‌آموزی در مقطع دوم‌متوسطه تا پایان شهریور ماه برگزار می‌شود و با توجه به شرایط امسال استان این دوره با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حداقل در سه روز برگزار خواهد شد.

قاسمی‌پور با بیان اینکه طرح یاوران ولایت نقش موثری در ارتقای آگاهی و تقویت ارتباطات اجتماعی دارد،تصریح کرد : بدون تردید فرماندهان پیشگام برای جذب و عضوگیری دانش‌آموزان در مدارس استان به تقویت این ارتباطات نیاز دارند که این دوره فرصتی مناسب برای کسب این مهارت است .

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه‌ یک ری گفت: تبادل تجربیات در بین دانش‌آموزان و عمق بخشی به مبانی فکری انقلاب اسلامی و آشنایی با شهدای انقلاب و مجاهدت و رشادت رزمندگان اسلام از اهداف این دوره تربیتی ، فرهنگی است.

او ایجاد آمادگی روحی و انگیزشی، احساس مسئولیت و همچنین ارتقای سطح مهارت‌های مدیرتی و تشکیلاتی رشد اخلاقی و معرفتی دانش‌آموزان از طریق مسجد محوری و توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از اهداف برگزاری طرح یاوران ولایت برشمرد.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار