مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

مهم‌ترین خواسته شهید رجایی از دولتمردان ما ایجاد دولتی سالم است

قرچک(پانا) - شهید رجایی بهترین الگو و نماد برای مدیریت انقلابی و جهادی به شمار می‌رود و همه مدیران باید او و شهید باهنر را الگوی خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین خواسته شهید رجایی از دولتمردان ما ایجاد دولتی سالم است

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مغتنم برای تجدید میثاق با شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهیدان رجایی و باهنر است.مردمی بودن و بامردم بودن یکی از مهمترین ویژگی‌های برجسته شهیدان رجایی و باهنر بود.

او افزود: شهید رجایی حتی در زمانی که رئیس جمهور بود،روحیه مردمی خود را حفظ کرد و در کنار مردم با صمیمیت رفتار می‌کرد. ساده‌زیستی و اخلاص این شهیدان بزرگوار بود که امروزه پس از گذشت چهار دهه هر روز پیش از پیش در دل مردم جای دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک بیان کرد: شهید رجایی بهترین الگو و نماد برای مدیریت انقلابی و جهادی به شمار می‌رود و همه مدیران باید او و شهید باهنر را الگوی خود قرار دهند.

داورزنی تصریح کرد: هفته دولت یادآور فداکاری و جانفشانی شهیدان"رجایی و باهنر" دو انسان شجاع و وارسته در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که خدمتگزاری را به معنای واقعی کلمه ترجمه کرده و انسانیت را به منصه ظهور رسانده‌اند؛ بی‌‌شک مرور سیره این دو شهید بزرگوار الگوی نابی از جهاد در راه اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: اولین و اساسی ترین وظیفه دولتمردان آن است که به تعهدات خود در برابر ملت، وفادار بوده و از هیچ تلاش و کوششی در جهت خدمت به جامعه در حوزه وظایف و اختیارات قانونی خود فروگذار نکنند.

او افزود:دولت سالم دولتی است که توجه عمیقی به قدرت مدنی و اجتماعی دارد و متولیان آن پیوسته می‌کوشند تا نسبت به نیاز و خواست واقعی مردم آگاهی پیدا کنند. بی‌شک مهمترین خواسته شهید رجایی از دولتمردان ما ایجاد دولتی سالم است.

خبرنگار دانش‌آموز:ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار