مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

خدمت در آموزش و پرورش یک توفیق و موهبت الهی است

قرچک(پانا)-مراسم تودیع و معارفه مدیران مدارس آموزش و پرورش شهرستان قرچک با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
خدمت در آموزش و پرورش یک توفیق و موهبت الهی است

مراسم تودیع و معارفه مدارس شهید میرسیار، شرافت، شهدای غزه و نور و قلم با حضور داورزنی، مدیر آموزش و پرورش، عبدی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و سیلسپور سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش قرچک برگزار شد.

داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در این مراسم گفت: خدمت در آموزش و پرورش یک توفیق و موهبت الهی است که شما همکاران ارجمند بعد از ۳۰ سال خدمت مقدس و خالصانه در نظام تعلیم و تربیت به درجه رفیع بازنشستگی نائل می‌شوید.

او افزود: ارتباط همکاران بازنشسته با مجموعه آموزش و پرورش بیش از گذشته خواهد بود و انتقال تجربیات ارزنده ایشان همچنین همراهی و همقدم بودن ایشان با مدیران جدیدالانتصاب در پیشرفت اهداف نظام تعلیم و تربیت موثر است.

در این برنامه، آقایان میرزایی و گلینی پور مدیران واحدهای آموزشی شهید میرسیار و شهدای غزه به درجه رفیع بازنشستگی نائل شدند و طی حکمی از سوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک، تاجیک و کامیار به مدیریت واحدهای آموزشی مذکور انتخاب شدند.

همچنین خانم‌ها داودی و حصاری مدیریت واحدهای آموزشی شرافت و نور و قلم به درجه رفیع بازنشستگی نائل شدند و خان آبادی و صمدی طی حکمی به مدیریت واحدهای آموزشی مذکور انتخاب شدند.

خبرنگار دانش‌آموز:محدثه زارعی‌نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار