معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

موافقت با نقل و انتقال هزار و 650 نفر از فرهنگیان استان کرمان

کرمان(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان در نشست مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که با محوریت پروژه مهر 1400 و موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد، گفت با نقل و انتقال یک هزار و 650 نفر از فرهنگیان استان کرمان در تابستان 1400 موافقت شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۵۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
موافقت با نقل و انتقال هزار و 650 نفر از فرهنگیان استان کرمان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سیدقوام رضا میرحسینی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع و تلاش برای کسب رضایت مندی حداکثری گفت: طیق بخشنامه وزارتی، نقل و انتقالات فرهنگیان استان طی دو مرحله در اردیبهشت و مرداد سال جاری از طریق ثبت نام در سایت profile.medu.ir توسط متقاضیان آغاز شد که در مرحله اول حدود 2300 نفر ثبت نام کردند که بعد از تشکیل کارگروه استان و جلسات کمیته شهرستان و منطقه 650 نفر منتقل شدند.

وی اظهار کرد: در مرحله اضطرار هم 1000 نفر تاکنون منتقل شده اند که در مجموع با نقل و انتقال 1650 نفر از فرهنگیان استان موافقت شده است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در نقل و انتقالات برون استانی در مرحله اول 301 نفر متقاضی خروج از استان و 182 نفر متقاضی ورود به استان بوده اند و در مرحله اضطرار هم 82 نفر جدید برای ورود به استان و 107 نفر برای خروج از استان نام نویسی کردند.

میرحسینی بیان کرد: در نهایت با انتقال 264 نفر از فرهنگیان سایر استان ها به کرمان و خروج 408 نفر فرهنگی از استان موافقت شد.

وی گفت: تاکنون حدود 93 درصد از دانش آموزان استان معادل 575 هزار و 655 نفر ثبت سفارش کتب درسی را در سامانه انجام داده اند و از 15 شهریور فرایند صدور حواله از طریق سامانه آغاز شده که بر این اساس کتب دانش آموزان در حال توزیع است.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه تلاش ما و همکارانمان در راستای رفع مشکلات فرهنگیان در زمینه نقل و انتقال بوده و اگر با جا به جایی همکاری موافقت نشده منع قانونی و محدودیت پذیرش در مقصد یا محدودیت در مبدا از نظر آزاد شدن نیرو وجود داشته و مقتضی است خانواده ها در خصوص ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان باقی مانده که ثبت سفارش نداشته اند، اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار