معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری :

طرح هجرت یکی از حماسه‌های اقتصادی است

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری از اجرای طرح جهادی هجرت در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح هجرت یکی از حماسه‌های اقتصادی است

رحمت‌اله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه‌یک‌ ری با اشاره به اجرای طرح هجرت اظهار کرد: اردوی جهادی طرح هجرت در اولین روز فعالیت‌ خود جهت بازسازی مدرسه مناطق محروم‌ با حضور فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حوزه بسیج دانش‌آموزی ناحیه‌یک ری فعالیت‌ خود را آغاز کرد.

او افزود: طرح هجرت از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی در کشور محسوب می‌شود که زمینه عمران و آبادانی مدارس و مراکز آموزشی را فراهم کرده است و اجرای این طرح باعث نشاط جوانان و افزایش علاقه و گرایش آنان به مسایل مهم عقیدتی و اخلاقی خواهد شد.

این مقام مسوول، ضمن ابراز خرسندی از اجرای این طرح توسط دانش‌آموزان بسیجی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح افزایش حس مسئولیت‌پذیری، آموزش مهارت‌های زندگی، غنی سازی اوقات فراغت و نیز اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص حضور و مشارکت مردم به ویژه دانش‌آموزان در صحنه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی و اجتماعی جامعه است.

قاسمی‌پور با بیان اینکه طرح هجرت یکی از عرصه‌های مهم حماسه اقتصادی دانش‌آموزی در کشور است، گفت: باید نسبت به تقویت این اردوها اهتمام ورزیم.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار