مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

بازگشایی مدارس یکی از اهداف مهم هر کشور است

شهرری (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گفت برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب‌تر مدارس، از مهمترین اهداف پروژه مهر است.

کد مطلب: ۱۲۱۲۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی مدارس یکی از اهداف مهم هر کشور است

محسن نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ نسبت به سال‌های گذشته باتوجه به شیوع ویروس کرونا شرایط ویژه و کاملا متفاوتی با سال‌های تحصیلی قبل دارد. مهم‌ترین متغیرهایی که باعث شده‌ است تا سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ شرایط ویژه‌تری داشته باشد شرایط حاد کرونایی و شیوع گسترده کرونا در کشور است و با توجه به این موضوع و نزدیک شدن به مهرماه برنامه‌ریزی برای آغاز سال تحصیلی جدید بسیار مهم و قابل اهمیت است.

او ادامه داد: در پروژه مهر برنامه‌ریزی‌ برای سال تحصیلی جدید انجام می‌شود هر برنامه‌ ریزی در پروژه مهر باید منعطف باشد و ما می‌توانیم پروژه مهر را مهم‌ترین کار آموزش پرورش بدانیم زیرا که پروژه مهر نماد برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای اثر بخشی است. برنامه‌ریزی و فراهم‌ کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هر چه مطلوب‌تر مدارس، مهم‌ترین هدف پروژه مهر است و با توجه به این موضوع در گروه‌ها شعارهای جدیدی ایجاد می‌شود و مهم‌ترین موضوع آن این است که پروژه مهر به صورت سامانه‌ای برنامه ریزی شده است و از طریق شبکه ال تی ام اس مدیران مدارس می‌توانند فعال شوند تا ارزیابی‌های لازم را انجام دهند.

نوروزیان افزود: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی است که از این جهت پروژه مهر یکی از مهم‌ترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌رود. موارد ضعف باید اصلاح و موارد قوت باید تقویت شوند تا بازگشایی خوبی را برای سال تحصیلی جدید داشته باشیم؛ زیرا بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم هر کشور است که در جامعه و زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است و تحقق فعالیت‌ها و اقدامات کارگروه‌های پروژه مهر در سایه هم‌افزایی و مشارکت همه جانبه امکان پذیر است.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار