دانش‌آموزان باید در رفتار معلمان، اخلاق‌مداری و صداقت را مشاهده کنند تا موضوعات را به خوبی درک کنند

کلات(پانا)- با حضورمدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات، معاون آموزشی و جمعی از کارشناسان اداری این مدیریت، جلسه توجیهی و سازماندهی نیروهای ورودی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید در رفتار معلمان، اخلاق‌مداری و صداقت را مشاهده کنند تا موضوعات را به خوبی درک کنند

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه ضمن عرض تبریک آغاز به کار همکاران جدیدالاورود دانشگاه فرهنگیان در دستگاه تعلیم و تربیت، نشانه موفقیت هر فردی در هر کاری را بهره وری مثبت دانست و بیان کرد: از روز اول پایه های کاری و اعتقادی را باید درست بنا کنیم، همه ما به خوبی باید بدانیم که در هر کاری به دنبال بهره وری باشیم، بهره وری اگر مثبت و دارای ارزش افزوده باشد، فرد به موفقیت دست یافته است.موضوع بهره وری در دستگاه تعلیم و تربیت در دو بعد کارآیی و اثربخشی بسیار مهم است.

وی بیان کرد: کارایی هر فردی در ابعاد کمی و فعالیت هایی که دارد مشخص می شود و اثر بخشی در بعد کیفی نمایان خواهد شد.اگر مسائل را به درستی به دانش آموزان بیاموزیم، در پایان سال اثرات مثبت آن را در جامعه خواهیم دید و این یعنی اینکه تغییر رفتار را در آنها ایجاد کرده ایم. دانش آموزان ابتدا باید معلم خود را قبول کنند، یکی از اثر بخشی های مهم بر دانش آموزان بالا بودن سطح علمی شما همکاران محترم است.

رمضان پروانه در ادامه افزود: در سند تحول بنیادین که نقشه راه ما در آموزش و پرورش است و برنامه های بسیار خوبی را برایمان ترسیم کرده، موضوع اخلاق و صداقت در کار است، دانش آموزان باید در رفتار معلمان اخلاق مداری و صداقت را مشاهده کنند تا موضوعات را به خوبی درک کنند.

پروانه در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این همکاران، تربیت دانش آموزان تمام ساحتی را یکی از رویکردهای این سند مهم دانست و بیان کرد: وظیفه ما در دستگاه تعلیم و تربیت، تربیت فردی است که در تمامی زمینه ها دارای کارآیی و اثربخشی باشد و برای ورود به جامعه آمادگی لازم را داشته باشد،و این میسر نمی شود مگر با همت و تلاش شما عزیزان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار