افزایش ۳۷ درصدی تماس‌های مشاوره مرکز ارتباطات اورژانس نیشابور

نیشابور ( پانا- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی از پاسخ‌گویی به پانزده هزار و ۳۸۰ تماس توسط کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس نیشابور در مرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۳۷ درصدی تماس‌های مشاوره مرکز ارتباطات اورژانس نیشابور

به گزارش ر وابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور، مصطفی افشارنیک گفت: کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس در مرداد ماه به سه هزار و ۸۴ نفر مشاوره تلفنی ارائه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۷ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در این ماه ۹۴۴ تماس مزاحمت با شماره اورژانس برقرار شده است که خوشبختانه نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد کاهش داشته است.
افشارنیک تاکید کرد: هنگام تماس با اورژانس به راهنمایی های کارشناسان مرکز ارتباطات با دقت توجه کنید. زیرا در بیشتر مواقع می توانید با اقدامات و کمک های اولیه ای که به شما آموزش داده می شود جان بیمار و یا مصدوم خود را نجات دهید.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور یادآور شد: مرکز ارتباطات اورژانس نیشابور مجهز به جدیدترین نرم افزارها و تجهیزات ارتباطاتی هستند که از لحظه اعزام، توسط مکان یاب اینترنتی مسیر حرکت، سرعت، توقف های آمبولانس کنترل می شوند. همچنین تمامی تماس های دریافتی و زمان های اعزام آمبولانس توسط کامپیوتر ثبت و بایگانی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار