آغاز پویش «بی‌تفاوت نباشیم»به همت قرارگاه ثارالله در قم

قم(پانا)- پویش «بی‌تفاوت نباشیم» با 40 عنوان اخلاقی تربیتی در راستای تعظیم شعائر دینی و حسینی و احیای امر به معروف و نهی از منکر به همت قرارگاه ثارالله استان قم آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۰۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز پویش «بی‌تفاوت نباشیم»به همت قرارگاه ثارالله در قم

پویش «بی‌تفاوت نباشیم» با هدف ترویج امر به معروف و نهی از منکر و افزایش مسئولیت‌پذیری افراد جامعه نسبت به هنجارها و ناهنجاری‌های خود، خانواده و جامعه و عهد بستن با امام حسین(ع) به‌عنوان رهبر، پیشرو و امام این مسیر در استان قم آغاز شده است.

در قالب این پویش، پوسترهایی در ۴۰ عنوان اخلاقی تربیتی برای تعظیم و قیام شعائر دینی و حسینی و احیای امربه معروف و نهی از منکر طراحی شده است تا در بسترهای مختلف فیزیکی و مجازی منتشر شود.

مشارکت‌کنندگان در این پویش از روز شروع طرح به مدت چهل روز، همراه با چهله قرائت زیارت عاشورا با امام حسین(ع) عهد می‌بندند تا نسبت به شعائر حسینی اهتمام داشته و اگر می‌توانند کاری برای ترویج معروف و نهی از منکر انجام دهند از آن دریغ نکنند.

آحاد ملت، قشرهای مختلف، نهادهای دولتی و خصوصی ، علما، مسئولان، خطبا، مداحان و ... می‌توانند به این پویش بپیوندند.

همچنین قبل از اربعین همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم در مصلی قدس با عنوان قیام قم برگزار و عهد نامه «بی‌تفاوت نباشیم» قرائت و به امضای همگان خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار