پدران شهدا، بذرگرانبهای نهضت سرخ عاشورا رادرصدف سینه شان پرورش دادند

بیرجند (پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در پیامی عروج ملکوتی «حاج حسین رضوانیان» پدر دانش آموزا شهید،«جوادرضوانیان»وابوی پیشکسوت فرهنگی، علیرضا رضوانیان« مدیر سابق آموزش و پرورش بشرویه» را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پدران شهدا، بذرگرانبهای نهضت سرخ عاشورا رادرصدف سینه شان پرورش دادند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، در متن پیام محمد علی واقعی آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ«آل عمران169»

خانواده های شهدا به ملت ایران آبرو و حیثیت دادند. مقام معظم رهبری

پیشکسوت معززفرهنگی جناب آقای رضوانیان

این دیار سربلند، فصل نامه سرخ و خونین سینه سرخان عاشقی است که با سینه ‏های خونین، در همه جا آواز آزادی و آزادگی سردادند و پس از خلق حماسه ای عاشورایی، غریبانه،برخاک مظلومیت، درغربت بیکران دلداگی افتادند و خونشان در شریان های این کهن سرزمین جریان یافت تا مرز تا مرز این سامان، شقایق بروید و سرفرازی و سربلندی رواج گیرد.

چه بسیار پدران و مادرانی که زینبی وار در مظلومیت سکوت؛ و هیاهوی غافلان سرمست از باده امنیت، راه فرزندان شهیدشان را ادامه دادند و بذر میراث گرانبهای سرخ عاشورا را در صدف سینه های ولائی شان پرورش دادند و به گنجینه‌های ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی تبدیل شدند.

قسم به نام سرخ شهادت، راهی که حماسه سازان نهضت حسینی به خون گلو پیمودند، همچون پدران و مادرانشان به خون دل می ‏رویم و در راه مولای شهیدمان روی زمین، مثنوی شهادت می‌خوانیم.

و اینک در محرم الحرام،که عطر خوش حسینی و یاد چفیه‏ های خون آلود،بر شط عاشورا پل بسته ‏اند، غم از دست دادن پدر شهیدی دیگر در کوچه پس کوچه های دریامان، غوغایی به پا کرده و یاد گریه های شبانه اش،کنج خانه تنهایی، ما را به یاد داغ کمر شکن فرزند زهرا (س) بر بالین پیکر اِرباًاِربای شبیه ترین فرد به پیغمبر(ص) یعنی علی اکبر(ع) می اندازد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه فرهنگیان و دانش آموزان انقلابی، ولایتمدار و قدرشناس بهارستان علم و ادب، عروج ابوی گرامیتان،مرحوم «حاج‌ حسین رضوانیان» پدرسرفراز شهیددانش آموز،« جواد رضوانیان»که پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت، به شما و خانواده ی محترم تسلیت عرض نموده و به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم و از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و شکیبایی و صبر جمیل برای حضرت عالی و سایر بازماندگان مسألت دارم.

ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار