پیام تسلیت رییس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم

قزوین (پانا)-جبار حسنعلی پور، رییس سازمان دانش‌آموزی قزوین. در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را تسلیت گفت. ‎

کد مطلب: ۱۲۰۷۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت رییس سازمان دانش‌آموزی استان قزوین به‌مناسبت فرارسیدن ماه محرم

به گزارش روابط عمومی سازمان دانش آموزی قزوین، متن پیام به شرح زیر است.

اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

قیام حضرت امام حسین (ع) با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ایستادگی در مقابل ظلم و استبداد درس بزرگی بود که در تاریخ ماندگار شد و امروزه همه آزادی خواهان جهان با تاسی از آن امام بزرگ و یاران با وفایش وقایع عاشورا را زنده نگه می‌دارند تا این الگوی درست و شناخت حق از باطل برای آیندگان پایدار بماند.

اینجانب فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ۷۲ یار باوفایش را به همه حق طلبان و آزادگان امت اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و به ویژه مردم شریف استان قزوین تسلیت عرض می‌کنم.

امید است محرم امسال که در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی هیات‌های عزاداری و با تدابیر ویژه ستاد مدیریت مقابله با کرونا برگزار خواهد شد، همشهریان و بخصوص مدیران ومربیان سازمان دانش آموزی ودانش آموزان عزیز پیشتاز جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی بتوانند با تفکر و تعمق در واقعه کربلا و تمسک به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) در مسیر سعادت و کمال گام برداشته و نمونه شایسته‌ای از شاگردان مکتب عاشورا باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار