شیوه نامه اجرایی طرح «ارتقای توانمندی و اثربخشی معلمان چندمهارتی»

تهران (پانا) - معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، شیوه نامه اجرایی طرح «ارتقای توانمندی و اثربخشی معلمان چندمهارتی» را به استان‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه اجرایی طرح «ارتقای توانمندی و اثربخشی معلمان چندمهارتی»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاونت آموزش متوسطه، در راستای برگزاری دوره های آموزشی «توانمندسازی دبیران چندمهارتی» دوره اول متوسطه، شیوه نامه اجرایی طرح «ارتقای توانمندی و اثربخشی معلمان چندمهارتی» را به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ کرد.

بر این اساس؛ اداره آموزش متوسطه استان ها موظفند با همکاری اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوا و با هماهنگی معاونت آموزش متوسطه حداکثر تا پایان تابستان 1400 نسبت به تهیه محتوای مناسب و اجرای دوره های آموزشی، اقدام کنند.

همچنین؛ براساس هدف­گذاری انجام شده برای سال تحصیلی جدید، تمامی استان ها، مشمول اجرای این طرح بوده و از ادارات کل آموزش و پرورش، انتظار می رود ضمن اهتمام در اجرای مؤثر طرح، گزارش جامعی از فرآیند اجرا، دستاوردها، نقاط قوّت و حوزه های قابل بهبود طرح را، به معاونت آموزش متوسطه ارائه کند.

شایان ذکر است؛ نظر به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه ریزی به منظور بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و برگزاری دوره های آموزش غیرحضوری در این شیوه نامه موردتأکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار