استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد:

23 شهریور؛ زمان برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز

تبریز(پانا)- استاندار آذربایجان شرقی گفت هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی ۲۳ شهریور ماه امسال به میزبانی تبریز برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
23 شهریور؛ زمان برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز

محمدرضا پورمحمدی امروز در نشست ستاد برگزاری هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی در تبریز، بر همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های استان برای برگزاری باشکوه این رویداد فرهنگی و مذهبی تأکید کرد و افزود: این همایش باید در خور شأن درگاه باعظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهر تبریز به عنوان خاستگاه تشیع در ایران برگزار شود.

وی با بیان اینکه تا آخرین ساعت مسئولیتم جدی‌تر از گذشته پیگیر امور به خصوص مسائل مربوط به این اجلاس خواهم بود، تاکید کرد: برای تامین منابع مالی این همایش باید تمامی دستگاه‌ها از جمله شهرداری و اتاق بازرگانی پای کار بیایند.

پورمحمدی اظهار داشت: وظایف تمام دستگاه‌ها باید مشخص شده و تقسیم کار استانی صورت گیرد و هر دستگاه موظف است به تعهدات خود عمل کند.

وی با اشاره به مشخص شدن وظایف هفت کمیته تخصیصی این اجلاسیه، گفت: همه ما خادم آستان حسینی هستیم و از هیچ تلاشی برای خدمت در این راه دریغ نمی‌کنیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: همایش پیرغلامان حسینی فرصتی برای معرفی و تجلیل از پیشکسوتان و خادمان درگاه اباعبدالله است و همه باید در برگزاری هرچه بهتر آن همکاری کنند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: مراسم افتتاحیه هجدهمین اجلاسیه بین‌المللی پیرغلامان حسینی ۲۳ شهریور ماه مصادف با هفت صفر در محوطه مسجد کبود تبریز و مراسم اختتامیه آن 25 شهریور برگزار می‌شود.

مرتضی صفری افزود: ۲۴ شهریور هم مراسم شعرخوانی و همچنین مراسمی برای به نمایش گذاشتن شیوه برگزاری دستجات عزاداری عجم و شاه‌حسین‌گویان تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار