مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور پیامی «روز خبرنگار» را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت

مشهد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهید محمود صارمی» ۱۷ مرداد، «روز خبرنگار» را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با صدور پیامی «روز خبرنگار» را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره «شهید محمود صارمی» ۱۷ مرداد، «روز خبرنگار» را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت. متن این پیام؛ به شرح زیر است:

جریان تحول بنیادین در آموزش و پرورش نیازمند ارتقا روزافزون درک متقابل و مشترک مخاطبین و مجریان نسبت به موضوعات و مسائل دستگاه تعلیم و تربیت است. "اصحاب رسانه" علی الخصوص در طی سالیان اخیر با نگاه مثبت به این جریان در افزایش سطح آگاهی دانش آموزان اولیا و مربیان به عنوان جامعه مخاطب نظام آموزش و پرورش نسبت به چالش ها اقدامات و عملکرد این دستگاه پهن پیکر گامی موثر و نقشی پر رنگ داشتند این مهم در استان خراسان رضوی با بیش از یک میلیون و 300 هزار دانش آموز و دست کم پنج میلیون مخاطب مستقیم، کاری سخت، حساس و دارای ملاحظات ویژه ای است حال اینکه دستگاه آموزش و پرورش در این استان با توجه به هم جواری با مضجع منور رضوی همواره میزبان بسیاری از رویدادهای مهم تربیتی در حوزه دانش آموزان و فرهنگیان و در سطوح مختلف ملی و یا حتی بین المللی است، که خود بر ضرافت و حساسیت عملکرد خبرنگاران به مثابه پلی دوسویه میان مسئولین این دستگاه و اولیا دانش آموزان می افزاید.

اینجانب به عنوان نماینده خانواده بزرگ تعلیم و تربیت در استان خراسان رضوی، بر خود فرض می دانم تلاش ها، همدلی ها و همراهی های همیشگی مدیران مسئول و خبرنگاران ارجمند حوزه آموزش و پرورش خبرگزاری ها و همه اصحاب محترم رسانه را ارج نهاده و به مصداق عبارت «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» از ایشان تشکر کنم.

در پایان یاد و خاطره خبرنگار شهید "محمود صارمی" که هفدهم مردادماه به پاس مسئولیت پذیری و مجاهدت مجدانه وی در طریق انجام وظیفه حرفه ای که همانا آگاهی بخشی و انعکاس واقعیت ها بود، به نام روز خبرنگار نام گذاری شده است را گرامی داشته و از خداوند متعال توفیق ادامه راه پر فروغ آن شهید شجاع را برای یکایک شما عزیزان مسئلت می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار