رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

امروز ظرفیت بهداشت و درمان به پایان رسیده است

مردم کمک کنند تا زنجیره انتقال بیماری قطع شود

نیشابور (پانا) - رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور با تبریک و گرامیداشت 17 مردادماه و روز خبرنگار، حضرت زینب(س) را رسانه زنده عاشورا معرفی کرد و گفت کار خبرنگار دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
امروز ظرفیت بهداشت و درمان به پایان رسیده است

محسن عظیمی نژاد گفت: کمبودها، نواقص و اپیدمی بیماری مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرد و اگر حضور و کمک اصحاب رسانه نبود، مدافعان سلامت نمی توانستند وظیفه خود را به نحو مطلوب و شایسته عملی سازند که صمیمانه از زحمات شما تقدیر می کنم.

وی وضعیت کنونی در نیشابور را بسیار بحرانی معرفی کرد و ادامه داد: در حال حاضر 192 نفر در بیمارستان بستری و 21 نفر در آی سی یو به سر می برند که این آمار رو به افزایش است. در 24 ساعت گذشته 843 نفر به درمانگاه ها مراجعه کرده اند و تاکنون نزدیک به 100 هزار نفر در نیشابور واکسینه شده اند که این رقم، 25 درصد جمعیت بالای 18 سال شهرستان را شامل می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور اضافه کرد: امروز ظرفیت ما تکمیل شده و بیشتر از این نمی توانیم به مردم ارائه خدمت داشته باشیم. شرایط ما از بحران هم بدتر بوده و حتی امکان راه اندازی بیمارستان صحرایی را نداریم و اعلام می کنیم که ظرفیت بهداشت و درمان به پایان رسیده است.

عظیمی نژاد خاطر نشان کرد: 40 درصد از افراد مبتلا به کرونا در مجالس عروسی بیمار شده اند که مردم باید در این شرایط سخت و قرمز، برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، همکای لازم را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار