فرماندار اسلامشهر:

ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فعال درحوزه فرهنگ جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر اعلام کرد در نگاه برخی افراد رنگ کردن جداول نسبت به کارهای فرهنگی ارجحیت بیشتری دارد که این نگاه درست نیست.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های فعال درحوزه فرهنگ جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان در سخنانی بر ضرورت استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های فعال در حوزه فرهنگ جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی در شهرستان تأکید کرد.

او اظهار کرد: اگر در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی همپوشانی و همراهی بین ادارات ذیربط وجود نداشته باشد نتیجه خاصی حاصل نخواهد شد.

مرسلپور با بیان اینکه شهرداری‌ها با وجود مواجه بودن با کمبودهای مالی نباید در پرداخت یک و نیم درصد مربوط به اداره کتابخانه‌های عمومی کوتاهی کنند، افزود: در نگاه برخی افراد رنگ کردن جداول نسبت به کارهای فرهنگی ارجحیت بیشتری دارد که این نگاه درست نیست.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به رشد قابل توجه استفاده مردم از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی گفت: با این وجود می‌توان اذعان کرد کتاب همچنان اثرگذاری و ماندگاری خود را دارد و فعالان این حوزه نباید از ترویج فرهنگ کتابخوانی ناامید شوند.

او با اشاره به مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا برای کتابخانه‌های عمومی ایجاد کرده، تصریح کرد: متولیان کتابخانه‌های عمومی شهرستان باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در مناسبت‌های مختلف نسبت به برگزاری مسابقات کتابخوانی و همچنین ارائه کتب دیجیتال اقدام کنند.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار