نوبت‌گیری بیش از ۵۰ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی

تهران(پانا)- جلسه مجازی بررسی روند طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به مدرسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
نوبت‌گیری بیش از ۵۰ هزار نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت جسمانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولاوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه مجازی سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به مدرسه با قدردانی از همکاران فرهنگی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران که متولی طرح سنجش سلامت جسمانی دانش‌آموزان تهرانی هستند اظهارکرد: آموزش مراقبین سلامت و تغذیه برای بهبود اجرای شیوه نامه ها و آشنایی با نمودار رشد با جدیت پیگیری شود.

وی با اشاره به نوبت گیری بیش از ۵۰ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در ۶۴ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در شهر تهران افزود: نوآموزان پس از مراجعه به مدرسه محل سکونت و ثبت نام اولیه، توسط مدرسه در سامانه سنجش نوبت گیری کرده و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در زمان مقرر به پایگاه سنجش معرفی شده مراجعه می کنند.

فولادوند با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان، بر استفاده از تب سنج، شیلد و رعایت هرچه بیشتر پروتکل های بهداشتی در پایگاه های سنجش سلامت تصریح کرد.
وی بابیان اینکه تاکنون بالغ بر ۲۰۰۰۰ نوآموز در مراکز و پایگاه های سنجش آموزش و پرورش شهر تهران مورد ارزیابی قرار گرفته اند اضافه کرد: کار سنجش را با دقت و حساسیت بالا پیگیری کنید و از دانشگاه های علوم پزشکی که در اجرای طرح سنجش با آموزش و پرورش مشارکت می کنند قدرددانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار