فولادوند: انجمن اولیا و مربیان به یاری اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان بیاید

تهران (پانا) - سیزدهم جلسه شورای راهبردی پیش دبستانی با حضور عبدالرضافولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران و سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی تشکیل شد و دستورالعمل طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی بررسی شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: انجمن اولیا و مربیان به یاری اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان بیاید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛در این نشست فولادوند بر اجرای طرح ملی پوشش سراسری نوآموزان و آموزش مجازی پیش دبستانی؛ با در نظر گرفتن همه ابعاد طرح و پی گیری اجرای بهینه و با کیفیت آموزش های تلویزیونی مجازی در صدا و سیما تاکید کرد.

وی همچنین خواستار استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت های انجمن اولیا و مربیان و برگزاری جلسات با موسسان و مدیران مدارس غیر دولتی برای توجیه و تبیین و تبلیغ و اطلاع رسانی این طرح شد.

در ادامه ربوشه، معاون آموزش ابتدایی از ماهیت طرح مبنی بر ثبت نام نو آموزان در سامانه سناد، لینک سناد به بستر شبکه شاد، آموزش مجازی و بارگذاری محتوا، نظارت و ارزشیابی و ... سخن گفت و بر رفع موانع احتمالی تصریح کرد.

اجرای دستورالعمل با به کارگیری کلیه ظرفیت های موجود کلیه واحدها؛ تولید محتوای مناسب با به کارگیری ظرفیت های مناطق و اداره کل و در نظر گرفتن موضوعاتی مانند مسائل روحی و روانی، چاقی و کم تحرکی کودکان، برگزاری جلسه هماهنگی با مدیران مناطق در بستر فضای مجازی یا اجرای برنامه زنده در شبکه شاد با حضور مدیر کل؛ تشکیل کمیته تبلیغاتی و توجیه و تبیین طرح برای جامعه مخاطبین؛ارائه گواهینامه پایان دوره به نوآموزان ثبت نام شده و اختصاص کد ویژه برای ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار