برگزاری اولین جلسه ستادفعالیت‌های تابستانی آموزش‌و‌پرورش پاکدشت

پاکدشت(پانا)- معاون اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان‌های استان تهران عنوان کرد کار اتحادیه و فعالیت‌های تابستانی، ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، نخبه‌یابی و نخبه‌پروری، با تمرکز بر هویت اسلامی و انقلابی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۱۹۷۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین  جلسه ستادفعالیت‌های تابستانی آموزش‌و‌پرورش پاکدشت

جلسه‌ ستاد فعالیت‌های‌ تابستانی آموزش‌ و‌ پرورش پاکدشت، با حضور سید‌اصغر‌میرقاسمی، مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، حمید سلیمی، معاون اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان‌های استان تهران، محمد اسدی، معاونت پرورشی، و جمعی از مسئولان و کارشناسان این اداره، تشکیل شد.

در این جلسه، میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت در سخنانی ضمن تشکر از تمام معلمان و فعالان عرصه آموزش در سال تحصیلی جاری، از عملکرد خوب آن‌ها در رسیدن به نتایج تحصیلی مطلوب در مقاطع مختلف، ابراز رضایت کرد و گفت: با وجود تمام این موفقیت‌ها در عرصه آموزش، باید بدانیم که فعالیت‌های حوزه پرورشی، از حساسیت و اهمیت بالاتری برخوردار است، چرا‌ که با روح و روان و پرورش شخصیت دانش‌آموزان سروکار دارد.

او افزود: برنامه‌های پرورشی تاثیر بلند مدت در تربیت و آینده نسل امروز دارد و باید تلاش در جهت آموزش سبک‌زندگی باشد.

سپس حمید سلیمی، معاون اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهرستان‌های استان تهران، در سخنانی بیان کرد: کار این اتحادیه، نخبه‌یابی، نخبه‌پروری و دانش‌آموزان در تراز انقلاب اسلامی است.

او با تاکید بر اینکه در برنامه‌های اوقات فراغت، هویت اسلامی و انقلابی دانش‌آموزان احیا می‌شود، افزود: در پس تمام فعالیت‌های مربوط به اوقات فراغت دانش‌آموزان، پرورش اعتماد‌به‌نفس و تمرین مدیریت اتفاق می‌افتد.

سلیمی ابراز امیدواری کرد: عضو‌یابی هدفمند برای اتحادیه انجمن‌های اسلامی، از میان دانش‌آموزان پاکدشت، با همکاری مدیریت آموزش‌و‌پرورش این منطقه به خوبی اتفاق بیفتد.

در ادامه، محمد اسدی، معاون پرورشی آموزش و پرورش پاکدشت، نیز گفت: حوزه عملکرد معاونت پرورشی، بسیار پیچیده و گسترده است که نیاز به همکاری تنگاتنگ با سایر بخش‌های آموزش‌و‌پرورش دارد.

او ادامه داد: در دوران کرونا، این معاونت فعالیت خود را در فضای مجازی و در بستر شاد با تمام قوا ادامه داد. اکنون نیز با تشکیل پایگاه‌های تابستانی، به دنبال غنی‌سازی اوقات فراغت هفت‌هزار‌ و‌ پانصد دانش‌آموز پاکدشت است و راه‌اندازی اردوگاه شهید مظفر، در منطقه توچال را اتفاقی مبارک دانست.

پس از آن، میلاد حساکی، مسئول اتحادیه انجمن اسلامی شهرستان پاکدشت، به بیان گزارشی اجمالی از عملکرد این اتحادیه در سال جاری پرداخت و از اجرای طرح «رسا» در مرداد ماه خبر داد و گفت: طرح رسا طرحی بسیار جذاب و مفرح است که جزییات آن در آینده منتشر خواهد شد.

آرش، مسئول سازمان دانش‌آموزی آموزش‌و‌‌پرورش پاکدشت، نیز در سخنانی اظهار کرد: پایگاه اوقات فراغت تابستانی با رویکرد غنی‌سازی اوقات فراغت و با شعار «هر دانش‌آموز یک مهارت»، در فضای مجازی و در بستر شاد، اجرا خواهد شد. سهمیه پاکدشت 127 مدرسه به عنوان پایگاه تابستانی، برای تحقق این هدف بود که از این میان موفق به افتتاح 82 پایگاه شدیم.

او تاکید کرد: تشکیل و فعالیت پایگاه‌های اوقات‌فراغت، صرفا متوجه یک کارشناسی نیست و آموزش‌ و‌ پرورش باید از تمام امکانات خود برای رسیدن به این مهم استفاده کند.

خبرنگار: سیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار